Venäjä alueen suurvaltana on antanut Armenialle turvatakuut. Nyt kun Azerbaidzan hyökkäsi Armeniaan, rupesi Venäjä erilaisin tekosyin vetämään itseään irti lupauksistaan.
https://www.verkkouutiset.fi/a/kreml-nayttaa-jo-hylkaavan-armenian-dmitri-medvedev-uhkailee-avoimesti-paaministeria/#7aae305d
Tunnetusti Turkki tukee Azerbaidzania ja ottaa tästä hienon etupiiri- ja arvovaltavoiton.
Venäjä ryssii kaiken mihin se ryhtyy.
Hohhoijaa.
Venäjä hylkäsi jo Armenian
1
254
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Putella ole enää resursseja tukea oikein ketään. On vain ajan kysymys milloin Kazakstankin jäädyttää välit. Aseita se jo kieltäytyi myymästä.
Kadyrovin "kyykähtämisen" seurauksena Tsetseniassa muhii tosi paha kriisi.
Eikä vähäisin ole se, että Kiina piirsi jo yhdestä kohtaa Venäjän rajan uusiksi ja on vain ajan kysymys milloin se ottaa seuraavan palan Venäjän maaperästä.
Se hiukan mietityttää, että miksi Venäjä ei reagoinut mitenkään rajan uudelleemäärittelyyn.
Naapurin "Kallella" (nimi muutettu - venäläinen yliopistomies) oli vastaus valmiina tuohon ihmettelyyn. Putinin valta on enää näennäistä ja vaihto on käynnissä. Tämä vaatii suurta varovaisuutta ja harkintaa. Joistakin asioista ei vain kannata välittää, saati puhua ääneen.
Saas nyt nähä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368