Koska silloin työnantaja päättelee että jos on noin hyvä motivaatio: hänellehän ei tarvitse maksaa silloin palkkaa juuri lainkaan, koska jo työ motivoi sinänsä.
Kun menee työhaastatteluun, ei ainakaan kannata ikinä sanoa että on hyvä motivaatio.
9
204
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa kehua itseään ahkeraksi työntekijäksi, niin ei saa työrä.
Laiskat saa töitä. - Anonyymi
jos työnhakija sanoo olevansa laiska, niin hän varmasti puhuu totta-
Jos työnhakija kehuu olevansa ahkera, niin se voi olla totta tai täyttä palturia. - Anonyymi
Tarha-ikäiset kuvittelevat, että työnhaussa pitää kertoa olevansa ahkera tekemään työtä...
- Anonyymi
Kannattaa kertoa että on laiska, voi päästä jopa esimieheksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kertoa että on laiska, voi päästä jopa esimieheksi.
No keskolla ainaskin se toimi mitä veltompi sitä varmemmin pääsi pomoksi
- Anonyymi
Miten se motivaatio asiaan liittyy palkkaa alentavasti?
Mielenkiintoinen työ mihin haluaa ja osaa erkoistyön tehtävät hyvin ei ole mitenkään palkkaa alentava asia jos kertoo olevan tehtävään hyvin motivoitunut!
Alaikäistä mielikuvitelmaa asioista! - Anonyymi
Olen halpa mutta hoono työmies
- Anonyymi
Itse sanon aina että inhon työntekoa enemmän kuin mitään maailmassa ja vihaan asiakkaita. Usein tekisi mieli jopa hakata ja surmata heidät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319