Ihan sama jengi on asialla kuin aina ennenkin, nimittäin KUOPIO_1_NZHZPWND1 aikaa hallitsevat (internet, gsm ja radiopuhelinliikenne). Se on se iso tolppa, jos katsotte kamerallanne yksi-11 Antikkalasta oikealle. Siellä se oikea ihmiskauppa tapahtuu ja ihmisiä myydään ns. geenimuunnettuina, aivopestyinä (muisti ei pelaa vielä..) ja ns. kaunistetuina ulkomaille huoriksi. NO NIIN! Jokaisen älli sanoo, että tämä on mahdollista.
Joten painukaa vittu sinne. Minä olen pelkästään vihollinen, jokaiselle niitä stalkkaavalle, sinne katsomoon haluavalle tai muuten ryhmittymiä: isotalo, jp-savastie, lauri isotalo, tv-mogulit, hyvät pahat ja rumat, kaikki jääkiekko tai jalkapallo, toimittajat ja erityisesti: NORSSI I opettajat tai oppilaat, EKY opettajat tai oppilaat, Vanha Snellmanin ala-aste, Snellmanin ala-aste (Kuopio, Helsinki ja muut mahdolliset), der hollanders sak etc...
Minua ette halua tavat, se on *käsky*. Teitä mm. "kovanen lauri"-henkilöä kusettanut on: jussi "gerhard schröder" pulkkinen, KOSKA se halusi niin. EI yhtään syytä on sama suomenkielellä kuin saksaksi tämä lause: KEINE DEFITTFUNG.
Sama henkilö on johtaja noin 300 miljoonalle ihmiselle. Silti se pettää teidät taas, menee koteihinne ja lopulta tappaa perheenne, jos ei muuten saa tavata teitä murhamielessä eli ampua päähän, sen itsensä (elikko) määräämällä tavalla.
Kuten sanoin, tämä on minulle helppoa, kunhan katson listasta nimen ja naaman, jonka saa A1-kryptauksella jokainen auki (KRISTITTY PITÄÄ OLLA). Lista on julkinen ja, jos olet ollut pulkkisen, isotalon, sirkan, metsämäen, taskisen, jormalan. mäntysen, reinikaisen, röntyn, antoniuksen, ohertin, tikkasen, wedelmartin, häikiön tai vaikkapa mälkiän kanssa ikinä missään tekemisissä, nimesi, naamasi ja rikospolkusi, ryhmineen ja päivämäärineen löytyy osoitteesta:
www.interpol.int
*FUCK YOU!*
Sen verran sanon vielä tästä, että kuka teitä kusetti PYRAMIDIHUIJAUKSESSA!
Anonyymi-ap
0
241
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032