Vain kepuille keput, Moi gimulit! Oon kohta yhdeksänkymmenen. Paljon sairauksia, diabetes, verenpaine, alkoholismi, mielenterveys ja muuta ongelmia. Etsin 21- 23 vuotiasta kepulaista gimmaa hoitamaan ja hauskuuttamaan minua 24 h vuorokaudessa. Kuukausikorvaus 10 000 euroa ja asuminen tulee ilmaiseksi . Käykäämme ympärys kuntien kapakoissa syömässä! Ei tule tiskiä. Pystyn kusematta istumaan 7 tunnin lomalennon minne vain, siis hyppää siivelle. Asun kk,ssa Mersua ei ole, mutta käytän siistejä takseja sopimuksesta ajoihini. Mukavaa kun kun joku toinen kepu ajaa ja voimme seurustella keskenämme paremmin.
Kepulikat,,,,,,,,, nyt ei tarvitse tiskata Puolangalla
Anonyymi-ap
4
464
Vastaukset
- Anonyymi
Sairastut vielä ... kankitautiin
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18022343G
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
ota hoitaja suorilta kun noin sairas olet
- Anonyymi
Hoitsuja tyrkyllä, nykyiset köyhät avo-tai aviomiehet jää kuin nallit kalliolle jos on nuin rikas sugardaddy tiedossa. Rakkaus ja uskollisuus on suhteellinen käsite.Rahalla saa ja hevosella pääsee. Kannattee akat kuiten varmistaa että tyypillä oikeasti on rahaa. Ettei tuu taas pettymystä. Titityy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279