Noiden poliitikkojen,presidenttien kanssa. Minulle ei kelpaa mikään ehdokas. Minä ajattelen ja odotan uutta.
Elätte vanhaa maailmaa
15
287
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä, vanhoja kääkkiä kaikki tyynni.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
AINOSATAAN
SARI ESSAYJA ON AINOA JOTA VOI ja KANNATTAA
ÄÄNESTÄÄ PRESIDENTIKSI ! - Anonyymi
Olisi parempi kun hihhulisuskovaiset pysyisivät lahkoissaan.
Essayan taloustaidot eivät riitä kyökkiä pitemmälle.
Hän vain jankkaa ja toistaa sitä mitä muut on sanoneet.
Yksinkertainen ihminen.- Anonyymi
ITTE OLET YKSINKERTANEN
et huomaa omaa tyhmyyttäsi, PYH, kaikenlaisia idiootti huuhaa kundeja täällä
teksitä vääntääki, hah, ja pyh tommoselle pöljälle,
- Anonyymi
Ei tule enää UKK:n veroista, turhaan odotat.
- Anonyymi
Miten olis Halla-aho presidenttinä edustamassa suomea jossain maassa.
- Anonyymi
ALOITUS TARKOITTI udenlaista maailmaa jossa korruptoidut poliitiot ja salaseurat eikä rikollis mafiat päätä meidän ihmislajin asioista.
Hallintoon suuri kevennys ja pieni joukko hoitaa asiat. Turhat tutkijat vale tutkintoinen ulos joka paikasta.
Ihmisiä jotka ovat suomalaista varten ja julkisista palvelijoita joilla pitää olla selvä rikketön menneisyys ja heidät voi erottaa jos tekevät pahojaan. Mitään ikuisia virkoja ei saa olla. Meiltä ihmisiltä on tahan varastaminen ja verojen keräily lopettaapa. Emme ole psykopaatti johtajia varten.
Lainsäädäntö joka toimii ihmisten edun mukaisesti eikä peitä hallinnon rikoksia. Kovemmat tuomiot käyttöön. Tiettyjen asioiden kielto jotka vahingoittavat ihmisten terveyttä
Uskonto ja Politikka ovat saatanan zionin keksintöjä.
Jumala,suuri Luoja ei tehnyt uskontoja van ne ihmisten tekemiä ihmislajin kontrollia ja rahastusta varten. - Anonyymi
Odotatko siis Raamatussa luvattua uutta taivasta ja uutta maata?
Aloituksesi otsikko viittaa siihen.
kylmätotuus- Anonyymi
Otsikko viittaa juuri siihen. Mutta ei perustu raamatun tietoon vaan muihin lähteisiin mitä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otsikko viittaa juuri siihen. Mutta ei perustu raamatun tietoon vaan muihin lähteisiin mitä on.
Tiedonhaluisena ihmisenä tahtoisin tietää, mistä lähteistä olisi mahdollista saada tietoa asiasta.
Voisitkohan sinä jeesata minua edes vähän?
kylmätotuus
- Anonyymi
Jokainen ehdokas omasta mielestään sopiva.
- Anonyymi
Varmasti.
- Anonyymi
Korona-rokotteet otetaan lopppuun asti https://www.is.fi/jalkapallo/art-2000009874232.html
- Anonyymi
Mysteriis Dom Sathanas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076