Hei, oon 17v nuorimies ja mulla on ollu nyt melkein 2 v kiinni kiveksessä pikku näppy kiveksen yläpuolella lisäkivesten päädyssä, aluksi kun huomasin se oli noin hiekan jyvän kokoinen ja nyt se on noin riisin kokoinen ehkä vähän alle ja kives läpäisee valoa joka paikasta. Mikähän tämä voisi olla? Ei muita oireita.Kiitos etukäteen ps en uskalla puhua asiasta kenellekkään
Auttakkaa mua
Anonyymi-ap
5
506
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tuntuu ettö siihen yhdistyy siemenjohtimet
- Anonyymi
Lääkäri voi auttaa, tää paikka ei.
- Anonyymi
Syitä voi olla noin miljoona. Toki kerroit että ollu jo 2v niin todennäköisesti kyse ei ole ainakaan kivessyövästä.
- Anonyymi
Nii oisha ae jo kasvanu
- Anonyymi
Toi on kai verisuoniin liittyvä juttu. Noita röllyköitä voi muodostua siihen lisäkivesten yläpuolelle ja sivuille jos on suonikohjutaipumusta tai joku osunut pahasti kivekseen. Ei vaikuta haitallisesti lasten saamiseen, vaikka verisuonet lämmittää ehkä kivestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319