Vetoomus asumistukileikkausten perumiseen

Anonyymi-ap

15

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vasemmisto t. Kin vallas kauan Luulis Kaiken Olevan Ok.Tyhyjän toimittajat.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😍 ­N­y­­m­­f­­­o­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18024500s

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Jos Äänestä zTurhs Valittaa .Kaikki Omiin Käsiin.

• Anonyymi

Kännissä? Kannattaa laittaa korkki kiinni kiltisti.

• Anonyymi

miksi kenenkään pitäisi kustantaa toisten asuminen?

• Anonyymi

Verotus pois, niin loppuu ulina toisten elämän kustantamisesta. Jokainen maksakoon itse peruskoulunsa, muut koulutukset, tienkäytön, katuvalot, viemärit, sairaanhoito, eläkkeet ja paljon muuta maksettavaa!

Minä kyllä pärjään, mutta suurin osa ihmisistä ei pärjää. Osaan metsästää, kalastaa ja marjastaa ja tunnistan myrkkysienet.

• Anonyymi

Yhteiskunnan toimenkuva! Heikompaa ei jätetä sillä itsekkään et tiedä milloin on se oma heikoin tilanne.

• Anonyymi

Minusta ihmisten on vuonna 2023 korkea aika alkaa ottaa itse vastuuta omasta asumisestaan! On asuttava sillä tavalla, mihin on varaa.

Asumistukia ei ole aina ollut, ja kumma kyllä silloin ihmiset voivat paremmin ja suomalaiset lisääntyivät. Nyt lisääntyvät vain maahanmuuttajat. Asumistuki pois kokonaan kaikilta!

• Anonyymi

Kokoomus on vuosikymmeniä ohjannut yhteiskuntaa tähän suuntaan, veronmaksajien rahoilla. Vuonna 2023 olisi aika laittaa piste tälle oikeiston kurjistamispolitiikalle.

• Anonyymi

On parempi. että noin ilkeille ja itsekkäille ihmisille kuin sinä ei synny koskaan mitään lapsia. Varmaan sinunkin isä/äitisuhteessasi on ollut jotain vinksallaan.

• Anonyymi

Vetoomus varmaankin kaipaa allekirjoittajia. Jos kokee asian siis tärkeäksi.

• Anonyymi

Asumistuki on keksitty 80-luvulla sijoitusasuntojen vuokraajien eduks ja muka vähävaraisten eduksi!
      Systeemi piti olla vain väiaikainen asuntopulaa helpottava idea, mutta varakkaat keksivät tehdä asialla bisnestä joten toiminta jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu....

• Anonyymi

No laitappa sitten vähän todisteita tästä väitteestäsi. Varmasti löydät jotain viitteitä historiaan, jos tuo pitää paikkansa. Itse luin, että asumiseen on saanut tukea 1940-luvulta ja 1972 asumistuki säädettiin lapsiperheiden tueksi.

• Anonyymi

Asumistuet pois, jotta oikea asumisen hinta tulee käyttöön kaikille!

• Anonyymi

Oikea asumisen hinta on jo käytössä. Vuokrat eivät nouse tai laske sen perusteella saako asukas asumistukea. Vai meinaatko oikeasti, että kun asukas saa maksimiasumistuen vuonna 2021 ja seuraavana vuonna nolla euroa koska on työssä, niin vuokranantaja laskee vuokraa? Ei laske.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3275
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3043
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1842
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1777
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1711
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1389
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe