Kun minä soitan niin hänen puhelimensa ei hälytä?

Anonyymi-ap

Voiko tämä olla totta? Tuttavalla on vanha halpa Nokia-kännykkä. Se hälyttää kun joku muu soittaa, mutta kun minä soitan niin ei kuulu mitään ääntä, vain valo puhelimessa syttyy. Eikä hänellä ole minun numeroani laitettu siihen puhelimeen vaan hän näppäilee sen aina uudelleen kun itse soittaa minulle. Hän ei osaa laittaa puhelinnumeroita puhelimen muistiin eikä taida nykyään oikein sormetkaan totella kun on terveysvaivoja.

Tällaista vikaa hänen puhelimessaan on ollut jo pidempään. Ja kun varmaan joku nyt väittää että olen puhelinhäirikkö jolle hän ei halua vastata, niin kerron että en soittele hänelle usein. Olen joskus käynyt häntä auttamassa ja hän itsekin soittaa minulle toisinaan. Minulla on älypuhelin.

Tietystikään hän ei aina ole puhelimen vieressä eikä huomaa jos puhelimessa valo syttyy silloin kun yritän soittaa.

Onko tuttu tällainen vika puhelimessa?

8

1217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulle on sattunut hieman samantapainen juttu. Ystäväni lankapuhelin ei ole soinut, kun olen soittanut hänelle. Tämä on tapahtunut kaksi kertaa. Hän kertoo jonkun muunkin hänelle soittaneen kokeneen saman.

Ystäväni asuu Helsingissä ja hänellä on Elisan puhelinliittymä.

• Anonyymi

Tarkista vielä puhelimesi asetuksista, tarkemmin sanottuna sen aplikaation, jolla soitat, että onhan numerosi näkyvillä, ettei se ole piilotettuna vastaanottajalle? Tämä vois olla yks asia, joka voi vaikuttaa asiaan.

Muuten keskustelusin operaattorin kanssa asiasta. Ehkä he pystyvät jäljittämään vian.

• Anonyymi

Tuttavasi on saattanut vahingossa näppäillä oman puhelimensa asetuksista juuri sinun nrostasi tulevat puhelut soittoääneltään äänettömäksi.

• Anonyymi

Mutta hän ei ole tallentanut puhelinnumeroani puhelimeensa. Hän siis näppäilee aina uudelleen numeroni. Hänenhän pitäisi sitten joka kerta erikseen vahingossa näppäillä numeroni Ö-mappiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta hän ei ole tallentanut puhelinnumeroani puhelimeensa. Hän siis näppäilee aina uudelleen numeroni. Hänenhän pitäisi sitten joka kerta erikseen vahingossa näppäillä numeroni Ö-mappiin?

No ehkä hän on näpytellyt asetuksistaan äänettömiksi puhelut, jotka tulevat tallentamattomista numeroista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ehkä hän on näpytellyt asetuksistaan äänettömiksi puhelut, jotka tulevat tallentamattomista numeroista?

Ei hän ole tallentanut mitään puhelinnumeroita puhelimelleen, kun ei osaa sitä tehdä.

• Anonyymi

Katso soittoäänistä tai numeroista mitä löytyy.

• Anonyymi

Kaikkea sattuu näiden lelujen kanssa.
      Olen saanut haamupuheluita tutuilta, jotka ei ole yrittäneet soittaa minulle ja joskus oma puhelimeni ei ole soinut, kun joku on soittanut.

Mene kaverisi luo testaamaan ja samalla laita numerosi puhelimeen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2805
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2694
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      15
      1568
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe