Avaruudesta saapui maahan näytekapseli jonka luotain lähetti kohti maata 108 000km päästä ja jatkoi matkaansa toiselle asteroidille...joopajoo!
Suora live lähetys hetkittäin rätisi ja HD lähetyksen taso oli kuvaltaan heikompaa kuin vhs-taso ja se kuva oli maapallolta tehtyä lähetystä studiossa?...
Maisemassa tilanne oli avutonta nyhräämistä lukita se kohde, vaan tärkeää oli aikaansaada toiminnan tuntua joten kuva harhaili loputtomasti?
Edes teoriassa toiminnalle ei ole mitään perusteita, koska maapallo on samanikäinen kun keksitty näytekohde! Milloin ne tiedemiehet tajuaa katsoa jalkojensa alle kun kävelevät maapallon hiekassa ja kivikossa????
Olipa taas näytelmä live NASAlta?
14
393
Vastaukset
- Anonyymi
Saman ikäinen, mutta laattatektoniikan ja eroosion takia alkuperäistä pintaa ei enää ole missään. Vanhinkin löydetty kallioperä on n. 300 000 000 vuotta nuorempaa kuin Bennu.
Kannattaako ottaa noin vahvasti kantaa asiaan, mitä ei ymmärrä?- Anonyymi
Natsit suunitteli Saturn V raketin Apolloohjelmaan! Hyvä natsiNasa.
- Anonyymi
Tuskimpa tuolta mitään ihmeellistä löytyy, alkuaineet ovat kaikkialla maailmankaikkeudessa samoja ja samanlaisia, vain niiden määrien suhde vaihtelee
- Anonyymi
Koko hommasta jäi melkoinen jälkimaku. Tupellusta ja esitystä ja ne jäljet. Ihan kuin nosturin jäljet jolla mötikkä oli laitettu hiekalle.
Oliko tämäkin HollyWood tuotanto!- Anonyymi
Tuo esitys live oli niin järkyttävää paskaa! ihan keksitty ja ohjattu lähetys.
- Anonyymi
Jätti moka. Kapsele kuumentu laskussa niin että kaikki kiinostava höyrysty ja tuhoutui!
Elämän lähteet takuulla tuhottu!- Anonyymi
Kapseleissa on lämpökilpi, eivätkä molekyylit kovin helposti tuhoudu. Jos molekyyli on kestänyt Bennun pinnalla, niin kyllä se kestää laskeutumisenkin, etenkin kun se on suojattuna kapselissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kapseleissa on lämpökilpi, eivätkä molekyylit kovin helposti tuhoudu. Jos molekyyli on kestänyt Bennun pinnalla, niin kyllä se kestää laskeutumisenkin, etenkin kun se on suojattuna kapselissa.
Sösssööösn sössöööö. Nasa itse kertoi että lämmönhallinta petti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sösssööösn sössöööö. Nasa itse kertoi että lämmönhallinta petti!
Ja linkki siihen?
- Anonyymi
Karmee teatteri ja käsikirjoitus! Noloin ikinä!
Amatööri juontajat puettuna NASA paitaan on vitsien äiti, kaskun eivät olleet lääkäritakeissa ja stetoskoopit harteilla? - Anonyymi
Harmaa tukkainen mies ja hymyilevä nainen kertovat tapahtumaa. Diplomit vain puuttui seiniltä....
- Anonyymi
Oli mekoinen teatteri!
- Anonyymi
Nasa osaa sen teattrin tekemisen hyvin!...
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465597Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5702062Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 77993
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981- 59880
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.53852- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758