Hei, nyt on kyllä todella avuton olo.
Muutin uuteen kämppään ja pesukoneen poistoletku ei ihan yletä paikoilleen. Käytiin ostamassa letkulle lyhyt lisäosa ja siihen tarvittavat välineet. Mutta tämän jatkoputken päät tai ainakin toinen tuntuu olevan liian iso pesualtaan alle menevään putkeen… tuntuu ettei mistään nyt löydy mitään oikeanlaista osaa tähän hommaa.
Onko tässä nyt ainut järkevä vaihtoehto soitella jollekin putkimiehelle ja maksaa maltaita hommasta, jonka voisi kuitenkin itse tehdä?
Pesukoneen poistoletkun jatkaminen
9
1849
Vastaukset
- Anonyymi
Ei todellakaan! Voit keksiä itse mitä sinne väliin olisi hyvä laittaa tiivisteeksi - eräs muuttomies auttoi käärimään pakkauskelmua sopivan paksuisen erän ja homma toimi näinkin. Silikoni+rikkinäinrn polkupyörän sisäkumi on muuten hyvä yhdistelmä kanssa.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Jatkopoistoletkun päät lienevät sisähalkaisijaltaan 19mm ja 22mm. Pesukoneen poistoletku lienee 19mm, kuten myös allasviemäröinti.
Jatkosovitinpalaa on tarjolla joko 19/22mm tai 19/19mm kokoisena. Ilmeisesti käytössä on 19/19mm jatko, jolloin allasviemäröinnissä tulee ristiriita. Syytä hankkia 19/22mm jatkopala, jolla jatkoletkun voi asentaa "oikeinpäin". - Anonyymi
Kysymys: Voiko pesukoneen Poistoletkua jatkaa?
Vastaus: Jatkaminen ei ole sallittua, koska syntyy yksi mahdollinen vuotokohta lisää.- Anonyymi
Kuka kieltää
- Anonyymi
Kuka kieltää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kieltää
Tuo hörhö, ei kukaan muu joten jatkakaa.
- Anonyymi
Kyllä voi jatkaa vai miksi sitten joka paikassa myydään jatkoletkua liittimineen????
- Anonyymi
Ei ollut kyse jatkosta vaan adapterista. Huono kysymys
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748