Kyselisin yhtä juttua. Luin yhdeltä nettipalstalta että valomiekkoja olisivat käyttäneet jedit, sithit ja mustat jedit. Keitä olivat nämä mustat jedit???
Star Wars-kirjoja lukeneet!!
8
840
Vastaukset
- Tiedän.
No oliha siellä Windu Mace.
- oli hyvä
LOL
- ukkeli
luulen että se tarkoittaa niiden olleen jedejä jotka ovat tutkineet pimeää puolta ja olleet siinä hyvän ja pahan rajalla.
- lord.vader
Varmaan Dooku oli Dark Jedi koska alussa se oli Jedi ja sitten meni pimeälle puolelle.
- Darth
Mielestäni Mustat Jedit ovat pimeälle puolelle ajautuneita Jedejä, kun taas Sithit ovat alunperin Sitheiksi koulutettuja. Ja Jedit ovat alunperin Jedeiksi koulutettuja.
Minun käsitykseni mukaan, että ne jedit, jotka ovat siirtyneet pimeyden puolelle sitheiksi.. eihän Anakin Skywalkerkaan pysynyt jedinä vaan siirtyi Sithiksi..
- MJ/S
Itse uskon että mustat jedit ovat jedejä jotka käyttävät pimeää puolta, mutta eivät ole yhtä pahoja kuin sithit. Sithithän ovat puhtaasti pahoja, mutta mustat jedit eivät ole aivan niin pahoja, vaan ovat siinä välimaastossa
- SW-fani
Pimeät jedit ja sithit ovat tosiaankin 2 eri asiaa...
http://en.wikipedia.org/wiki/Sith
täältä selviää aika paljon..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491