Tuo Orbanin sooloilu Ruotsin NATO jäsenyydessä herättää kummastusta. Kerta toisensa jälkeen äijä ottaa kantaa ja jarruttaa Ruotsin liittymistä. Ei silti, että Ruotsi olisi jotenkin vaikeuksissa sen vuoksi, koska ympärillä on vahva suojaus, mutta Ruotsin jäsenyys vahvistaisi NATOa.
Ehkäpä Vihtori ei halua sitä ihan ymmärrettävästä syystä. Onko Putinilla Vihtorin tekemisistä joku tieto (ikävä video?), jolla kiristää kuten Trumpia?
Kaikenkaikkiaan tuo touhu kertoo aika paljon Vihtorin mielenterveydestä.
Kenties hän kuvitteleekin olevansa mahtitekijä? Mies jota ei ole huomioitu kansainvälisissä yhteyksissä mielestään riittävästi - ja sekös Vihtoria vituttaa. Menneiden vuosisatojen suuruus ei palaa Unkariin, vaikka Vihtori laulaisi kultapillua latinan kielellä (tuskin osannee).
Ikämies, mutta mieleltään ilmeisesti aika vajaa, lapsellinen kiukuttelija. Tuollainen vatiainen olisi vaarallinen, jos se saisi enemmän valtaa. Nyt ei saa ja kostaa sitä muille.
Unkarin nuija ihmetyttää
Anonyymi-ap
1
148
Vastaukset
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18028233j
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358