Onko järvenpäässä therianeja tai siinä lähistöllä. Olisi kiva tietää onko lähi alueellani therianeja jotka voisivat liittyä laumaani laumassani on 1kissa therian olen itse mustasusi. Jos olet therian vailla laumaa niin voisitko ilmoittaa. Kaikki on laumaani tervetulleita.
Jäkeläis therianit
12
1113
Vastaukset
- Anonyymi
Moi,asun jokelan ja hyvinkään alueella että juu. Olen siis susi therian ja eikä mulla ole laumaa :(.
- Anonyymi
Mä oon kissa therian asun hyvinkääl mul on susi ja ilves therian kamut nii voit liittyy ryhmään jos haluut :)
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mä oon reptilian ja voin ottaa teidät kaikki mukaan illuminatiin. Liityntärituaaleja aletaan järjestämään tässä syksyllä paikallisissa metsissä ilta/yöaikaan pimeyden saavuttaessa tarvittavan tason. Tarkempaa tietoa kauppojen ilmoitustauluilta.
- Anonyymi
Jaha, enpä ole moisesta tiennytkään että ihminen tuntisi tavalla tai toisella olevansa eläin.
- Anonyymi
Se on yhteydessä älykkyyteen...
- Anonyymi
Mä oon therian ja asun jäkes:)
- Anonyymi
Mä oon therian jäljestä:D voisin mielelläni liittyä teidän laumaan jos saisin:)
- Anonyymi
Siis jäkestä*
- Anonyymi
Asun haarajoella se on siis osa jäkeä, oon poly therian ja main type on naali ois kiva liittyy laumaan tai saada uusia kamuja :3
- Anonyymi
Tiedätkö mitä on astrologia? Oletko miettiny miksi media ei puhu siitä juuri mitään?
- Anonyymi
Ei täällä pysty kukaan todistamaan itsestään mitään. Sairas aikuinenkin voi väittää täällä olevansa kersa!
Ja jos noille theriani harrastajille kerrottaisi ennemminkin heidän astrologisen luonteensa eläin (kiin.), saisi theriani eläin ennemmin selityksensä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106