Lääkäri kirjoitti diagnoosilla F41.2 sekamuotoinen ahdistus-ja masennustila sairauslomaa. Onko se palkallinen vai palkaton?
Palkallinen vai palkaton sair.loma?
5
499
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla diagnoosia enemmän kiinni, työsopimuksestasi, ja siitä kuinka pitkään olet ollut töissä.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Luulenpa että harvassa ovat ne työnantajat jotka sulle aikoo palkkaa maksaa siitä että makaat mielipahan vuoksi kotona.
- Anonyymi
Palkallinen pitäisi olla.
Jos on ahdistus ja masennustila niin voimavarat voivat olla ehtyneet ja levon ja voimien keräämisen aika, ja tietysti sairauden hoito lääkärin ohjeiden mukaan. - Anonyymi
Mä olen ollut palkallisella saikulla tolla dg. En tiedä kuinka se on mahdollista. Itselle laitettiin parin kk päästä masennus dg, mikä olikin ihan paikkansa pitävä. Mulla oli akuutti stressitilanne päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034