Yritykset ovat sodan varjolla noetaneet tuotteiden hintoja ja pienentäneet pakkauskokoja väittämällä ,että asiakkaat ovat sitä vaatineet.
Näyttää kyllä siltä, että nämä bisnekentekijät ihailevat Putinia ja Putinin sotaa, jotta voivat sen verukkeilla huijata asiakkaita.
Toki kaikki tiedämme, että liiketoiminta perustuu aina asiakkaan ja työntekijän huijaamiseen.
Yritykset ovat pienentäneet myytävien tuotteiden kokoa ja samalla nostaneet hintoja
10
312
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on oikea päätelmä bisneksessä.
Rehellisyys ei ole liike-elämässä mitenkään suosittua tai edes tarkoituksen mukaista.- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18030548r
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
se on se Voitto, mikä pitää aina maksimoida.
Itse olen vähentänyt kaupassakäynnit
yhteen kertaan viikossa.
Eihän se noihin pisneksiiin juuri vaikuta.
mutta itselle ne jonkin verran vaikuttaa.
siis positiivisesti. - Anonyymi
Kyllä olen pannut merkille jo monen tuotteen kohdalla 2014-2015 vuonna noiden pakkauskokojen pienentyneen.
- Anonyymi
Kannatta katsoa kilohintoja.
- Anonyymi
Yrittäjä on kusettaja
- Anonyymi
Näinhän se on tässä tapauksess
Ostappa Ingman jäätelöpaketti kyllä on jätelöt onnettoman pieniä. - Anonyymi
Niitä karkkipusseja voisi pienentää edelleen ja nostas hintoja. Olisi hyvä päästä tästä kehopositiivisuuden aikakaudesta eroon. Epäterve läski on epäterve läski vaikka pitäisi itseään kauniina.
- Anonyymi
Läskiys on tämän päivän muotia.
- Anonyymi
Minäkään en ole korottanut tuntiveloitustani, mutta teen enää 50 min töitä/tunti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e722322- 1041911
- 1451681
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1081646
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851387- 1191299
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180