näin yle teksti tv lukee.
249.500 työtöntä
10
370
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, kova YT-syksy tiedossa. Joka toisessa firmassa on YT-neuvottelut käynnissä.
- Anonyymi
Sakki mikä ei oo kuntouttavassa.
- Anonyymi
Minä ollessani kuntouttavassa, olin koko ajan työtön työnhakija. Enkö näkynyt tilastoissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ollessani kuntouttavassa, olin koko ajan työtön työnhakija. Enkö näkynyt tilastoissa?
Työtönhän sillonkin on kun ei se 9 eur pv oo työsuhde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näkynyt. Tilastoissa näkyvät työttöminä työnhakijoina vain ne, jotka eivät ole palkkatukityössä, työkokeilussa, opiskelemassa omaehtoisesti työttömyysturvalla, työvoimakoulutuksessa tai kuntouttavassa työtoiminnassa.
Toimenpiteissä olevat näkyvät vain ns. laajan työttömyyden tilastoissa, josta näkyy kaikki työnhakijana olevat.
- Anonyymi
Listan toiseen päähän tulee nuorempaa ja toisesta poistuu eläkkeelle. Kuten kaikessa. Määrä pysyy samana vuosikymmenet. Tuosta puuttuvat opiskelijat ja kurssilla olijat sekä työttömät jotka eivät hae töitä. Kokonaan yhteiskunnan ulkopuolella lienee noin 60 000.
- Anonyymi
Suomessa työttömiä puolet enemmän kuin tuo ilmoitettu määrä. Jos purkaisimme kaikki toimenpiteissä olevat ilmaistyöt myös..Kaunistellaan lukuja..
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Arto Satonen tuplaa työttömät vaikka toisin väittää!Ei sellaista syöttöpossua pitäisi päästää päättämään mistään yhteisestä asiasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742872
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171629- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239