Oon 11-vuotias poika ja oon ihan lätkässä yhteen meidän luokan tyttöön. Se on super söpö ja oon kohta ollut ihastunut siihen jo vuoden. Ainut ongelma on se että en tiedä miten kerron sille tykkääväni siitä. Mä ja mun kaveri kuultiin ruokalassa kun se sanoi mua kivoimmaks luokan pojaksi. Tänään se otti mua olkapäästä kiinni ja hymyili. Siis oon ihan hermona enkä tiedä miten saisin kerrottua ilman että alan sopertaan että tykkään siitä. Oon aivan Umpi rakastunut ja musta tuntuu että se mun crushkin tykkää musta. Se on tietty hyvä juttu mutta kun mä vaan rakastan sitä tyttöä...
Miten kerron ihastukselle tykkääväni siitä?
Anonyymi-ap
1
187
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sitten kiitos mitään tällaista: "No vit*u oot ihan liian nuori rakkauteen" vaan jotain hyviä vinkkejä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319