Juhlan kunniaksi piti vähän ottaa 0,5% autolla lähdin ajamaan kapealta maantie tuntui ,onneksi ketään ei tullut vastaan 🤥 alkometriä kaupasta löytyä meinannut hävitin viime keralla ,näytti että tokmannilla olisi 0,18 näyttää jo 2h mennyt jo on 1,0% konttaus kunnossa olen ja hirveä pääkipu joka kestää 14vrk yhtä lujaa mikään lääke ei auta sen takia juon erittäin harvoin 🥴.
Juhlavuosi 20 vuotta sitten olin viimeksi päisään
5
345
Vastaukset
- Anonyymi
Juhlavuosi 20 vuotta sitten olin viimeksi päisään = Testi 2tölkkiä 50min odotusta ja puhallus mittariin mitä on lukema % veressä oli kun lähdin ajamaan lisätään myöhemmin ,ei autolla ajelua nyt testi vain kohta virallinen lukema on🥴🤔🚙.
- Anonyymi
Juhlavuosi 20 vuotta sitten oli viimeksi päisään =nyt tulos virallinen 0,49% oli kun lähdin autoilemaan kotia päin testi suoritettu epävirallinen tokmannin alkotesterillä 39€ toimii vain 5kk3 viikkoa kaliprointi suorittaa uudestaan.
- Anonyymi
Se on niin ihmisestä kiinni ja juomatavoista. Mä kun otin paljon, niin saatoin aamupäivällä ottaa puoli pulloa väkevää ja iltapäivällä lähteä ajamaan. Eikä haitannut yhtään.
Puoli prosenttia on ammattilaisellekin harvinaisen paljon. Amatöörin sydän sanoo työsuhteensa irti jo pari promillea aiemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1523875Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362211- 1482044
- 1082016
- 1211783
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161689- 861639
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2891479- 1241388
- 801252