Mitäs ihmiset kaipaatte, onko peruspalvelut kunnossa vai voisiko niitä kehittää?
Peruspalvelut Kuhmossa
9
494
Vastaukset
- Anonyymi
Peruspalvelut jopa liian hyvät on lääkäriä ja sairaanhoitoa ja apteekki ja Alko ruokaakin saa kaupasta ja kirjoja kirjastosta mitään en kaipaa
- Anonyymi
Juna Turkuun puuttuu. Olisi ihanaa käydä ainakin kerran kuussa viikonloppuretkellä Aurajoen rantoja ihastelemassa. Sitä paitsi Kuhmosta puuttuu turkulaiset turistit ja niitäkin saataisiin korpivaelluksia tekemään.
- Anonyymi
Minä oon aina lähtenyt sotkamon juna-asemalta turun reissulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä oon aina lähtenyt sotkamon juna-asemalta turun reissulle
Niin minäkin enkä enää kuhmoon palannut
- Anonyymi
Kunnollinen grilli. Sormulan grilli on nykyään aina kiinni ja se ois kuhmossa ainut josta saa sen esan erikoisen!!
- Anonyymi
Uimahallikin menee talvella jäähän muutaman vuoden sisällä. Lammasjärvessä saa uida ympäri vuoden, pakkasellakin.
- Anonyymi
Kuhmon pankkitalo lopettaa toiminnan. Liikekeskuksen tiloihin jää pankki-vakuutusvirkailija kaupan tiloihin. Tietokoneella, puhelimella, pankkikortein ilman käteistä rahapussissa homma toimii. Suoraveloitus laskuille. Ei tarvita pankinjohtajaa ja pankkivirkailijoita pankkitalon sisällä ollenkaan.
- Anonyymi
Kiljunkäyttöpönttö pihisee ja porisee, Alkossa käyntikin jää vähälle. Ruokakaupasta saa ainekset. Paikallisetkin suosivat ruokakaupan olusia, siidereitä ja lonkeroita, ne ovatkin melko vahvoja alkoholiltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327