Mä oon 8-luokkalainen, ja mulla olis ensi vuoden kesällä rippikoulu, jonka jälkeen on tietenkin rippijuhlat. Olin viime kesänä serkun rippijuhlissa,
ja mieltä on painanu siitä asti, että miten mun juhlat mahdetaan järjestää, kun vanhemmat on eronnu. Isä asuu parin tunnin matkan päässä ja äitin välit iskän sukulaisilla ei oo niin hyvät. Asun mun äitin luona ja käyn sen rippikoulun täällä äitin asuinalueella, joten juhlatkin tulee tietenkin olemaan täällä. Äiti tietää tästä, ja ei haluu mun iskän uutta vaimoa tulevan niihin juhliin. Mua pelottaa, että siellä juhlissa alkais joku riita tai kiistely ja sitten kaikki olis vihasia toisilleen, niin tietäiskö ketään että miten välttäisin tän tilanteen toteutumasta?
Rippijuhlat erotuilla vanhemmilla
Anonyymi-ap
1
204
Vastaukset
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18035734g
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151471- 981390
- 1191285
- 691260
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258987- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917