https://www.youtube.com/watch?v=DI3_YTOUuC8
Aah jees näin on!
Poikapillu paras pillu
11
1740
Vastaukset
- Anonyymi
On se. Kiihkeät amispojat tai mopopojat on parhaimpia.
- Anonyymi
16-20-vuotiaat pojat parhaita. Pyllyt tiukat ja liukkaria vain. Ei mitään kumeja.
- Anonyymi
Delaa idiootti pedari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Delaa idiootti pedari
Mitä vittua sinä skitsoilet huora? 16-vuotias poika saa ratsastaa vaikka 90-vuotiaan miehen kyrvällä.
- Anonyymi
Juuri pyllyt tiukkoja paljaalla pääsis nauttii..
- Anonyymi
Sä olet oikeassa tuossa. Teinibebaa on aika hyvin tarjolla, joskus haluuvat jotain vstineeksi mut usein tulevat kyllä silkasta touhuumisen ilosta.
- Anonyymi
Mä taas on naisten perään. Ykx ihana nainen saa mut vapisemaan kun olen sen lähellä, kun se on niin täydellinen. Upein tunne mitä voi olla. Ja onhan naisellakin perse ;)
- Anonyymi
Juu ja kalu muuttuu äkkiä Itä-Helsinkiläisen näköiseksi. Hyhhyy!!
- Anonyymi
No kyllähän se haisee koko ajan sun perseestä kun sperma ja paskas valuu pihalle. Hyi saatana!
- Anonyymi
Kannatta tarkistaa paikallisen ammattikoulun lähistöllä tarjontaa. Pojat ovat yleensä aika innokkaina.
- Anonyymi
Olisikin vaan, asun ammattikoulun Hämeenkyrö lähellä ja kuljen päivittäin ohi, mutta en usko että joku poika tulisi asuntooni pikku touhuille,,,,
Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131086
- 651044
- 68921
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 65862
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12731