Harkitsen ostavani sukulaisen perikunnan vanhan auton. Vaatii huotoa mm. ilmastointi. Mietin, että kannattaisiko kuitenkin ensin viedä auto autotohtorille tai onko vuosihuolto tarpeeksi kattava?
Autotohtorille vai suoraan vuosihuoltoon?
5
162
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu autosta ja hinnasta .
- Anonyymi
Tarkoitatko tohtorin tarkastusta? Se on aikas turha, ne kun ei kait korjaa mitään.
Vie huoltoon ja sano, että katselee auton läpi ongelmien varalta.- Anonyymi
Eikä laita hintakattoa, vaan pyytää laittamaan kaiken kuntoon (tietenkin itse hyväksyen vaikka puhelimitse).
- Anonyymi
Ei ne jossain yleiskorjaamon huollossa tee muuta kuin ne pyydetyt huoltotoimenpiteet. Vikoja huomataan jos sattumalta huomaamaan. Niissäkin joutuu erikseen maksamaan jos halutaan joku kuntotarkastus.
Merkkihuollossa voi olla enemmän tarkastuksia jos oikein valmistajan huolto-ohjelman tarkastukset tehdään. Sekään ei yleensä sislly merkkihuollon vanhempien autojen huoltoon, eli pitää erikseen pyytää että tekee ne kaikki kattavat tarkistukset mitä uudehkoille autoille tehdään huollossa.- Anonyymi
Kyllä korjaamo tarkastaa auton läpi jos sen pyytää ja maksaa siitä kohtuullisen(pienen) korvauksen ja on varmasti halvempaa kuin erikseen maksettu Tohtorin tarkastus jossa ei sielläkään kaikkea tutkita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748