En ole varma saako siellä muutkin käyttää päihteitä työaikana kuin vain päällikkö, "johtaja" ?
Koska jos siellä ei muut saa pöllyissä olla työaikana niin en mä sitten sinne halua, ei siellä mitään annettavaa silloin ole.
Mutta jos siellä saa muutkin päissään pyöriä ja vaikka spämmätä palstoille ja palkka juoksee, niin sitten kyllä haluan sinne töihin.
Haluaisin töihin valkeakosken liikenteelle, mutta...
3
292
Vastaukset
- Anonyymi
Minä menin töihin erääseen firmaan ja sain potkut kun ajoin bussia kännissä. Minulle sanottiin lopputilin yhteydessä että vain pomolla on oikeus olla rattijuoppo.
- Anonyymi
Okei, harmi siis, että en pääse valkeakosken liikenteelle ajamaan bussia jos asia näin on että sieltä tulee kenkää jos ajaa kännissä. Mutta voisinko päästä edes toimistolle? tai huoltopuolelle, niissä ilmeisesti saa olla kännissä. vai pitääkö olla päällikkö tai "johtaja" että voi olla päihteissä päivät pitkät?
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180386451
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197