Ikäväni -kpp

Ensinnäkin, mä olin sitkee. perää antamaton. kiinnostunut. yllättävä. arvaamaton.

Toiseksi hän oli kaikkea muuta kuin Ennalta arvattava.
Hän oli kuin peilisalin vääristävät peilit. Hänestä ei saanut kiinni, ei sitten millään. Hän pysyi kaukana. PYSYY!

Sitten kun hänet oli viimein saatu kiinni, lassotettu, haavitettu, niin tulikin tilanne, että mitäs nyt!? Mitä hänelle tulee tehdä kun hän on lähellä, miten edetä, ettei hän niin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin herkkänä mene rikki?? Ettei häntä pakota mihinkään, paineista, kiirehdi omilla toiveillaan. Piti olla hiirenhiljaa ja katsella mitä hän on milloinkin mieltä mistäkin. Tavallaan kieltää itsensä ja omat ajatuksensa, ja miellyttää Häntä.

Se olikin virhe. MÄ kadotin itseni. Kaikesta tuli tylsää. Mahdottoman tylsää. Menetin itseni häneen, aloin hänen toiveekseen, hänen vaatimuksexeen, hän kertoi omalla läsnä/poissa olollaan
miten minun tulee olla. TAI ... hän lähtee. Jatkuva pelko perziizzä että Hän lähtee.

Sitten HÄN Lähtikin.
Sen pituinen se.

⛔💞💔=kpp-forever= 💔💞⛔

3

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Erositteko juuri vai onko tämä joku haave tyyppi? Jännältä vaikuttaa anyway

• Kuten Hän asian ilmaisee : On - Off.

nyt on se viimeinen ohvi kuulema menossa 💔💔💔

Tavallaan Hän on haavekuva omana rakkaana minulle, siinä oot oikeassa,
        mutt ihan todellinen elävä Mies Hän silti kuitenkin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      74
      965
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe