Mikä on teidän kahden biisi ja mihin se kytkeytyy? Koska soi ekan kerran?
Teidän biisi ja miksi juuri se?
12
999
Vastaukset
- Anonyymi
Mitään selkeästi yhteistä ei pysty nimeämään. Vaikka monet muistuttavat hänestä tai ainakin siitä tunteesta jonka hän saa minussa aikaan. Vuosia sitten hän soitti minulle yhden kappaleen töissä, mutta en tiedä tarkoittiko sillä mitään. Uudempi kappale: kuumaa - tarkotin sua, sitä kuunnellessa tämä ihana nainen tulee usein mieleen.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18042944V
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Feliz Navidad. Se kajahti radiosta sattumalta samaan aikaan tajusin. Oltiin järjestelemässä pikkujoulukamoja yhdessä paikassa ja joku laittoi radion päälle. Mulla oli pahvilaatikko sylissä ja seisoin keskellä käytävää.
- Anonyymi
Ehdottomasti vanha iskelmä "Luona keittiön pöydän" Liittyy meihin kahdella tavalla.
- Anonyymi
Meillä ei vielä ole biisiä. Sen verran tuore tapaus
- Anonyymi
Saako valita ekana biisin ja sit siihen sopivan naisen?
- Anonyymi
Anna mennä vaan 😊
- Anonyymi
Anna mennä vaan 😊
- Anonyymi
Se joka soi taustalla ensimmäisen yhteisen hyvän fiiliksen aikaan. Jos silloin kuuluu jostain musiikkia.
- Anonyymi
Matti & Teppo
Vauhti kiihtyy - Anonyymi
Your Song
Biisi valittu, biisin arvoista naista ei ole tosin näkynyt. - Anonyymi
Miul ja miun ukkoloilla on, jotta tosiaan Vesalan biisi pulkka. Mie en viitti kertoo mihin se kytkeyttyy. Kuuntelamal silvinnee. Ekan kerran soi, jotta meijä kihlajaississa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249