Kysyn vaan Juukalaisilta onko tämä hyväksi? Noudattaako kaikki?
Ainakin henkilökohtaisesti rasittaa räplätä viisareita tämän takia. Senkin ajan voi käyttää paljon hyödyllisempään.
Kesäaika, Talviaika
23
706
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en noudata kumpaakaan (kesä enkä talvi aikaa), joten mulla on aina 100% omaa aikaa. Kun on oma ajantaju senkin voi hyödyntää esim. Häpykarvojen rapsutteluun ja kiepissä käyntiin.
- Anonyymi
Räplään yleensä kiveksiä kesät talvet ja välillä viisari värähtää
- Anonyymi
Tuntuu kutkuttavalta kun ripuli luo painetta suolen mutkaan.
- Anonyymi
Millaisia ovat juukalaisten "hyödylliset asiat".
- Anonyymi
Juuan ja Juukalaisten asiat ei ulkopuolisille kuullut. Elä ihmeessä tule Juukaan.
- Anonyymi
Ihmisellähän on ympärivuotinen kiima-aika. Facebook ja Tinder edesauttavat tanssien ohella tavaran kierrätystä. Onnen aika, lemmen taika olkoon ikuinen!
- Anonyymi
Juuassa kukaan täysjärkinen ei kaipaa Feisbookkia ja Tinderiä. Juuassa on Kieppi ja Lampisen kauppa sekä kutuajan kangasvalkeinen, jossa metsästää naisia Juukalaisille perinteiseen luolamies tyyliin.
- Anonyymi
Äitis kävi Lampisessa ja Niemisellä, Kieppiä ei vielä silloin ollut!
- Anonyymi
Ostin kiepistä hienon kellon. Viisareina dildot ja kellokoneistoon on hangattu anuksen haju.
- Anonyymi
Silikoni dildo on veikeä lelu. Kehittää mieltä ja kieltä.
- Anonyymi
Ei onnistu tuo kellojen siirtäminen kun pitäisi ensin opetella lukemaan ja kirjoittamaan. Laskutaitokin on huono
- Anonyymi
Läpsyttele kikkelillä kellon viisareita sen verran että tunti siirtyy eteen tai taaksepäin. Mä tykkään vedellä takaapäin ja paljaalla.
- Anonyymi
Keväällä haudon munaani kuin haikara kyrpäänsä.
- Anonyymi
Vetelin äitiäs Niemisellä ennen kuin synnyit, nyt hökelehät bemaripoikien kanssa Kieppiparkissa!
- Anonyymi
Minäkin vetelin äitiäs jonkun toisen kumihuppu päisen jannun kanssa. Ei se ymmärtänyt että kumihupulla suojataan kyrvän pää.
Kivekset leijui painottomana kun kassit tyhjeni.
- Anonyymi
Minulla on aurinkokellon sijaan pillukello. Siinä pillukarvat luo varjoja niistä luetaan kellon aika.
- Anonyymi
Mittaan aikaa tiimalasin avulla.
- Anonyymi
Aamulla kyllä nahkakello herättää!
- Anonyymi
Myöhästyn töistä usein. Syynä aamu erektio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöhästyn töistä usein. Syynä aamu erektio.
Joka päivä nahka viisari osoittaa klo 12.
- Anonyymi
Kesäajan seisaus päälle, niin aina lämmin.
- Anonyymi
Muinoin sai viedä kellon Pehkosseen runkattavaksi, nyt vaan yöllä paljaaltaan kiännyttään...
- Anonyymi
Joko on vaihdettu talviaikaan? Olin horroksessa koko viime kesän, syksyn ja alkutalven.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209