Itsellä on ipay ja op pivo, olen OP asiakas. Mutta tuli mieleen onko tulevaisuudessa Mobilepaylla mitään käyttöä?
MobilePay tulevaisuus!
6
369
Vastaukset
- Anonyymi
Miksipäs ei, ei siitä mitään haittaakaan ole koska ilmainen.
- Anonyymi
aloittajan kommenti!
Siis senkö takia sitä pidettäisiin että se ei maksa mitään?
Siis minä OP asiakkaana voisin tuolla perusteella asentaa vaikka Nordea sovelluksen vain siitä ilosta että se on ilmainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aloittajan kommenti!
Siis senkö takia sitä pidettäisiin että se ei maksa mitään?
Siis minä OP asiakkaana voisin tuolla perusteella asentaa vaikka Nordea sovelluksen vain siitä ilosta että se on ilmainen.Niin ? Mitä haittaa siitä olisi, eihän sitä tiedä että tuleekin vastaan tilanne että joko vastaan ottaa tai maksaa mobilepaylla koska vastapuoli niin haluaa ?
- Anonyymi
Minulla ei ole niin sanottuja kaverimaksuja, mutta käytän MobilePaytä verkkomaksuissa. On aika vaivatonta. Lisäksi sähkönsiirtolaskuni Heleniltä tulee MobilePayhin. Myös OP:n Pivo on minulla, mutta sitä tulee vähemmän käytettyä.
- Anonyymi
'Itsellä on ipay ja op pivo, olen OP asiakas. Mutta tuli mieleen onko tulevaisuudessa Mobilepaylla mitään käyttöä?'
Verkko / app / kaverimaksut / torimaksut jatkuu.
Suuren loven tekee kun maksupäätemaksut poistuu. Jos liian kauan pois markkinoilta, firmassa sammuu valot.
Sekä S kuin K puolella tehdään vimmatusti töitä että S-Etukortti / Plussa löytyy suoraan ApplePay / GoogleWallet / SamsungWallet kautta jolloin yhdellä pyyhkäisyllä hoituu maksu, kuten yhdistelmäkorteilta / MobilePay kautta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259