Äidille ja pojalle kahdenkeskistä aikaa

Anonyymi-ap

Olen 30v parisuhteessa oleva mies ja minulla on sisaruksia ja isä ja äiti. Olen ollut aina läheinen oman perheeni kanssa mutta aina kun näen heitä teemme porukalla jotain yhdessä. Haluaisin kuitenkin viettää aikaa kahdestaan oman äitini kanssa. Olen huomannut että äitini viettää muiden sisarusten kanssa paljon aikaa keskenään ja haluaisin että hän jakaisi minunkin kanssa kahdenkeskeistä aikaa, mutta mitä tapoja olisi viettää äidin kanssa kahdenkeskeistä aikaa. Onko muilla samoja kokemuksia/ajatuksia joita voisi jakaa?

7

1872

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siitä on hyvä lähteä liikkeelle että onko teillä yhteisiä intressejä eli mitä yhteistä teillä on. Äitisuhde ja isäsuhde ovat tärkeitä sillä jos niissä on jotain häikkää niin se heijastuu muuhunkin elämään. Eli jos vain kynnelle kykenee niin niitäkin ihmissuhteita on huollettava.

• Anonyymi

Olen 36vuotias ja itsekin haluaisin äitini kanssa enemmän kahdenkeskistä aikaa. Soitellaan kyllä suht usein mutta fyysisesti ei olla kuin muutamia kertoja oltu kahdestaan.
      Toivottavasti tulevaisuudessa saisin rauhallista kahdenkeskistä aikaa.

• Anonyymi

No voi voi,toi on sairasta puhua tuolleen,taitaa olla jonkun ilkeen ihmisen tarinaa!taitaa olla toi sama apgubbe!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi voi,toi on sairasta puhua tuolleen,taitaa olla jonkun ilkeen ihmisen tarinaa!taitaa olla toi sama apgubbe!

On tosiaan sairasta puhetta.

• Anonyymi

Mitä jos viet äitisi risteilylle, tai muuten vaan viikonloppulomalle johonkin kivaan paikkaan.

• Anonyymi

Laita pöytä koreaksi ja kutsu syömään.

• Anonyymi

Olishan iteki kiva kulkee munasillani äidin edessä ja pieni määrä amfetamiinia mutsin juomaan joten eiköhän jo ärsyttävän rehellisestä ja oman tuntonsa mukaan elävästä 60 vuotiaasta saatas se joka ei voi vastustaa 26v poikansa kyrpää

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe