Ja rytmihäiriöitäkin taas pitkästä aikaa :(
Henkeä ahdistaa tosi paljon
21
535
Vastaukset
- Anonyymi
Voi ei . Otathan rauhallisesti. Eikä sais stressata.
- Anonyymi
Stressaava on tilanne kyllä
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mulla oli kans verenpaineet nousseet. On ollut stressiä. Äiti on vakavasti sairaana. Lisäks muut huolet päälle. Sen huomaa, että iltaisin ahdistaa. Täytyy yrittää saada unta.
- Anonyymi
Minulla juuri äiti kuoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla juuri äiti kuoli.
Tervetuloa kerhoon. Mulla kuoli 3v sitten. Hoidin omaishoitajana. Edelleen kova paikka on
- Anonyymi
Jaksamista. Äitisi varmaan toivoo ettet hänen takiaan stressaa. Hän haluaa sinun pitävän itsestäsi huolta.
- Anonyymi
Hei, sun kannattaa pitää itsestäsi Hyvää huolta
- Anonyymi
Mulla menee ahdistukseen psyykelääke ja välillä rutmujäröjäki, siihen on propral tarvittaessa
- Anonyymi
Siis rytmihäröjä
- Anonyymi
Hyvää yötä ja rauhallista unta teille kaikille.
- Anonyymi
Ahdistuneisuutta? Lepoa ja tukea tarvitsisit.
- Anonyymi
Ahdistusta ja stressiä
- Anonyymi
Hei, ukki täällä. En voi vastata tunteisiisi, vaikka pidätkin paksusta mun astani. Olen elävä ja ajatteleva ihminen, enkä pelkkä valtava valtikka.
Anonyymi kirjoitti:
Hei, ukki täällä. En voi vastata tunteisiisi, vaikka pidätkin paksusta mun astani. Olen elävä ja ajatteleva ihminen, enkä pelkkä valtava valtikka.
Hyvin sanottu. Munatrolli on vähän liian munakeskeinen tyyppi. :))
- Anonyymi
Tuota tulee kyllä täälläkin, jos on paha ahdistus päällä, eikä ole saanut tarpeeksi untakaan. Voimia sinne!
- Anonyymi
Nämä ovat taas niitä päiviä, kun olisi hyvä osata maadoittua. Tässä kuussa voi olla montakin tälläistä hetkeä.
- Anonyymi
Arkkienkeli Mikael neuvoo miettimään kosmista tanssijaa, joka lipuu energioiden mukana.
Lähetän lämpöä aamuusi.
- Anonyymi
Sairaalaan ja rytmi lääkitys kohilleen
- Anonyymi
Sateenkaaren tuolle puolen jossain on maa ja sinne.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358