Saisko radan varteen viel meluvallin. Taas heräsin tuohon meteliin
Meluvallli
24
1540
Vastaukset
- Anonyymi
Tuohon aikaaan, pitäää jo muutenkin olla hereillä
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Se pittää rakentaa raiteiden väliin tasapuolisuuden vuoksi jotta molemmin puolin rataa asuvat hyötyvät siitä.
- Anonyymi
Jos rata häiritsee niin ainahan voi muuttaa pois radanvarresta näin pääsee helposti eroon häiritsevästä melusta.
- Anonyymi
Vaikka muuttaa tuulimyllyn juureen.
- Anonyymi
Korvatulpat yöksi on hyvä. Ei kuulu muuta kuin oman kusen virtaus päässä.
- Anonyymi
Taivahan tosi
- Anonyymi
Kyllä se kylälle asti kuului. Liekkö pakkasella niin kuulas keli, äänillekkin.
- Anonyymi
Mää pirttiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mää pirttiin!
Olin
- Anonyymi
valittajia aina riittää. muuta asumaan Kontiomäkeen niin siellä junankolkotus ei haittaa. siellä ei valiteta
- Anonyymi
hejsan hoppsan falleralleraa, juna ohi mennä kolokattaa...
- Anonyymi
Minähippä valitan kun on niin hiljaista ei kuulu mittää mistään ,ei enää ees linnut laula ,kesällä kun kun linnut lauloi yöllä niin nukutti paremmin
- Anonyymi
Osta käkikello !
- Anonyymi
Outoa että joku haluaa meluvallia. Normaali ihminen haluaa seksiä.
- Anonyymi
Homojen koodikieltä tuo meluvalli, oikeasti haluaa varamelliä, minä tiedän nuo jutut, kirjoittaja on varmaan entinen poikaystäväni joka etsii uutta kumppania.
- Anonyymi
Saa mut se maksaa
- Anonyymi
Ootte te lapsellisia
- Anonyymi
Minä heräsin siihen kun emäntä vieressä räpläsi ihteäsä. Siitä se sitten lemmenliekki leimahti.
- Anonyymi
Kun puujunat alkaa örnäsemään hallan paliskunnan porojen ja poromiesten jäkälättömiksi jyrsittyjen jäkäläkankaiden läpi, alkaa poromiesten uusi kulta-aika, lexhallan jälkeen.
- Anonyymi
Meluvallin luulevat tarvitsevansa sellaiset, jotka muuttavat hiljaisesta korvesta radan viereen asumaan. Eipä juuri muut.
- Anonyymi
Kuulin metelin sisälle keskustassa
- Anonyymi
Sairasta ajattelua jos luulee jonkun hyötyvän porojen jäädessä junan alle mutta hyryllä löytyy tuommosiakin järjen jättiläisiä.
- Anonyymi
Kyllhän niistä parin tonnin korvaus per poro napsahtaa tilille. Ei hassumpaa tienestiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337