Missä vaiheessa Gatorade juomaa pitäisi juoda? Näin mainoksen ja siinä puhuttiin jotain että palauttaa hikoillessa menetetyn nesteen jne. Olen nähnyt että jotkut juovat liikuntasuorituksen aikana, mutta käykö se palauttavaksi juomaksi eli vaikka puoli tuntia liikunnan jälkeen?
Minkä hintainen pullo muuten on? Entä paras maku (mielipideasia joo..)
Kiitos!
Gatorade?
3
1188
Vastaukset
- salirotta
Ei käy palauttavaksi juomaksi kuin nesteen osalta...palkkarin pitää sisältää reilummin hiilaria ja myös proteiinia. Riippuen vähän urheuilusuorituksesta ja tavoitteista useimmiten pelkkä vesi toimii paremmin kuin hiilarilitkut. Kovin hiilaripainoitteinen juoma saattaa sotkea kropan omaa energian tuotantoa (rasvoista!!)ja jopa antaa väsymyksen tunteen kun verensokerit hyppii....
- siinä vaiheessa
kun alat kyllästyä kauniisiin hampaisiin, niin alat juomaan paljon erilaisia kuntojuomia. Johan alkaa muutamassa vuodessa hymy "irtoamaan".. ;-)
- ihan humpuukia on
Gatorade, IHAN HUMPUUKIA
Energia 98 kJ/ 24 kcal
Rasva 0,0 g
Hiilihydraatteja 5,8 g
Joista sokereita 3,9 g
Proteiini 0,0 g
Suola 0,13 g
Natrium 0,05 mg
Kloridi 47 mg
Kalium 12 mg
Magnesium 5 mg
Sisältää pelkää vettä.
Kaliumin päivittäinen tarve on 3500mg ja magnesiumin 400mg.
Kloridi on tavallinen ruokasuola eli natriumkloridi (NaCl).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857485- 965414
- 2604653
- 444535
- 623277
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222368- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204