Voin kertoa että on muuten monessa kodeissa on ihmetelty tätä ääneen! Edelleen tulee yleisradion uutisia ja juttuja joissa venäjää mielistellään edelleen. Yksi kansa ottaa ohjuksia vastaan ja itkee tuhoutuneden talojen vieressä
Ylessä joku mielistelee venäjää ja runkkaa putinia joka oli tänäänkin jutussa jossa ei mielestäni kuulunut näyttää kuvaa.
Yle, älkää toimittajat mielistelkö pahaa tekevää
3
251
Vastaukset
- Anonyymi
Yle on venäjän hallussa. Onneksi Venäjää palvelevat suomalaiset tapetaan ensimmäisenä kun Putin hyökkää Suomeen. Noh eipä se Puttea pelasta koska NATO pommittaa koko venäjän pölyksi !
- Anonyymi
Aivan totta tuo toimittajien ja koko Ylen mielistely. Kansalaisten inhoamat elokapinalliset esitetään uutisissa ym. positiivisessa valossa, vaikka toimituksessa tiedetään työmatkalaisten kärsimykset myöhästymisistä kun kaduilla häiriköt makoilevat. Yleltä toivotaan nyt rehellisyyttä ja esim. tuollaisen häiriköinnin pois jättäminen mediasta. Älkää kertoko rikoksista positiivisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244