mutta tässä talossa pyörii kaikki.
Kuinka suunnittelet pyörivän WC:n tai keittiön vesijohtoineen, viemäreineen ja kaasuputkineen? https://www.youtube.com/watch?v=gisdyTBMNyQ
Kuka rakentaa ensimmäisenä tälläisen talon Kuopioon?
Puijon tornissa pyörii vain ravintola
6
312
Vastaukset
- Anonyymi
En oikein luottaisi tuohon vesi- ja viemäröintikappaleeseen ainakaan suomalaisissa talviolosuhteissa. Viemärivedet vielä ylimmäisenä tuossa, jos ne vuotaa vaikka tiivisteen pettämisen takia, saastuu juomavesi, kaasulaitteet menevät paskaksi kirjaimellisesti, jne.
- Anonyymi
Ratkaisu on ulokevessa, vähän kuin entisajan linnoissa! Sieltäpä kelpaa kansantuotetta laskea alas taloa luonnollisestikin ympäröivään kukkapenkkiin. Vesi saadaan katolle asennetusta suuren suuresta suppilosta. Helppoa!
- Anonyymi
Ai niin, arvasikohan kukaan, että olen aikeissa hakea arkkitehti- ja insinööriopintoihin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin, arvasikohan kukaan, että olen aikeissa hakea arkkitehti- ja insinööriopintoihin :)
Jokos siellä hommissa ollaan
- Anonyymi
Onko muilla taas oma kirjoitus 14.19.2023 klo 20.55.
- Anonyymi
Ei vaan 23.16.2023. klo. 25.16.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1013184- 1471993
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä351962- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871433- 1231351
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210