Vammaissosiaali työntekijä ei suostu selvitää kehitysvamma puolella työtoiminta ryhmää, kun eka pitäisi hoitaa minun kohdalla Keskittymisen ongelmat vien yhden työntekijän ajan kokonaan kehitysvamma puolella.
Ja sano jos en osaa sitoutuu ryhmässä käymiseen pitkällä aikavälillä ymmärtää hyvin, että minun kohdalla ei onnistu edes älyllisen kehitysvamman saaneeena työkeskus ryhmässä käyminen.
Aikoi olla kehitysvamma psykiatri puolelle yhteydestä, kun ei ole oikein, että kehitysvamma psykiatri puolelta vetoaa, että ADHD hoito ei kuulu kehitysvamma puolelle enää vaan ADHD hoito on katsottu kokonaan kuuluvan mielenterveys ja päihde puolelle.
Kun taas Autismi diagnoosi juttua minun kohdalla ei suostu kukaan kehitysvamma psykiatri työntekijä selvittämään vaikka Autismi jutun suhteen on todettu, että se kuuluu enemmän Kehitysvamma puolelle.
Ja Adhd lääkkeet tekee Autismi oireet.
Josta syystä on parempi, että en syö Adhd lääkettä
Kehitysvamma
Anonyymi-ap
1
215
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337