Kuopio ei ole listalla kun galluppi kyselee ihmisiltä mikä kaupunki on haluttu paikka asua. Listalta löytyy mm. Oulu, Tampere, Turku, Espoo..
En kyllä käsitä miten joitakin ihmisiä Espoo viehättää.
Kuopiossa suuret vesistöt ympärillä ja mahtavat ulkoilumaastot. No onhan Espoon vieressä Nuuksio..tuo hyvin kulunut ja roskainen sekä ajoittain meluinen ulkoilualue.
Kuopio ei ole listalla
29
820
Vastaukset
- Anonyymi
Eläkeläisille on olemassa juttukerhoja. Mene sinne juttelemaan jos on yksinäistä näistä kymmenistä keskustelualoituksista päätellen.
- Anonyymi
Tämän palstan on vallannut kaikenmaailman kylähullut ja huru-ukot.
- Anonyymi
Olen kyllä aloittajan kanssa samaa mieltä. Kuopio is best!
- Anonyymi
Tänne palstalle eivät enää nykyään eksy muut kuin älykkyydeltään vähemmälle jääneet kaikesta valittajat.
- Anonyymi
Kuopio on niii-in Hyvä!
- Anonyymi
Henkilökohtaista missä tykkää asua. Minä tykkään täällä Kuopiossa. Jos en tykkäisi, muuttaisin pois.
- Anonyymi
Saa tietysti mutta tämä yksi sairas tyyppi kommentoi joka ikiseen aloitukseen noista perähikiän tyypistä, Valkeisen papasta ja Niuvasta.
- Anonyymi
Sama minulla. Totta kai asun siellä missä itse nautin elämästä. Työtä nyt löytää aina muualta,jos lähteä haluaa. Tällä hetkellä on kiva työ niin enpä ole lähdössä ja asunto on kiva. Kaikki hyvin.
- Anonyymi
Kuopio on luontoihmisen paratiisi. Joka tykkää metsistä ja järvistä niin Kuopio on silloin parhaiden kaupunkien joukossa.
Itse kaupunki on tiivis, keskustasta pääse kävellen nopsasti metsään esimerkiksi Puijolle jossa riittää polkuja.- Anonyymi
Näin on. Myös täällä Neulamäessä on ulkoilureitit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Myös täällä Neulamäessä on ulkoilureitit.
Niin on.
- Anonyymi
Aattele ihan ja matkukseen bussit 31 ja 35,ehkä muutkin.
- Anonyymi
Täällä on varaa valita, kahviloita,kauppoja,busseilla pääsee sujuvasti joka paikkaan. Aivan paras kaupunki.
- Anonyymi
Ihan samanlaista jokaisessa kaupungissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samanlaista jokaisessa kaupungissa.
Menepä Varkauteen. Ei ole valinnanvaraa.
- Anonyymi
No on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida kauppahallia löytyä Varkaudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida r kioski aueta klo 6 Varkaudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida kauppahallia löytyä Varkaudesta.
Mutta Ruokakauppa löytyy, eikö se ole ihan sama ostaako kauppahallissa vai Prismasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Ruokakauppa löytyy, eikö se ole ihan sama ostaako kauppahallissa vai Prismasta.
Kauppahalli on muinaisjäänne, Prismasta löytyy paremmin kaikkea.
- Anonyymi
No ei kaikissa kaupungeissa ole näin paljon kauppoja ja kahviloita.
- Anonyymi
Jokainen löytää oman polun.
- Anonyymi
Rahalla saa ja autoilla pääsee.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
Kuopiolaislesta ei kestä, että täällä kirjoitetaan oma mielipide.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuopiolaislesta ei kestä, että täällä kirjoitetaan oma mielipide.
Naurettava yp.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803