Voi teitä joutavia mieshenkilöitä, kun ette viitsi kirjoitella mitään. Olkaa sitten yksinään tai kenen kanssa vaan, kun ei seura kelpaa ???
laiskat sinkut ?
11
191
Vastaukset
- Anonyymi
Tais pershäiriöinen ääni tehdä mummoprofiilin vaihteeksi. Tule ihan rohkeasti sieltä kaapista jo ulos
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18057634F
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Voi sinun kanssas, olen jo tullut kaapista ulos aikoja sitten, en etsi mitään muuta kuin lenkkiseuraa ja juttuseuraa myös kun elämä on niin hiljaista ............
- Anonyymi
Olen sua 30v nuorempi. Harvaa miestä lenkille lähtö kiinnostaa. Spr:n toiminnasta löytyy kavereita.
No jatketaan sitten jaarittelua, etkö tiedä että liike on lääke, Kyllä olen nähnyt lenkillä , että on siellä nuoriakin henkilöitä kävelemässä, Mutta ole nyt sitä mieltä mitä olet. Minä lähden kohta tanssimaan...................
- Anonyymi
aarniokotka liihottaa kohottaa vainot kattoon
- Anonyymi
Olet tainnut lojua ylilaudalla aika pitkään.
- Anonyymi
Palstan nimi on "Sinkut" mutta täällä on yksinäisiä eläkeläisiä.
- Anonyymi
😃😃
- Anonyymi
No ku kaikki sinkut ei etsi seuraa. Ei edes juttuseuraa. Mulla on ennestään ystävät,joiden kanssa juttelen ja harrastan.
- Anonyymi
Ja siksi roikut täällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887