HALUAN SAIRAUDEN. miten voin saada esim 1 tyypin diabeteksen tai verenpaine sairauden tms kun haluan jonkun. EN KERRO SYYTÄ. nopeita vastauksia saisko
miten saa jonkun sairauden
8
190
Vastaukset
- Anonyymi
Taisit jo aiemmin kysellä kuinka saada 1 tyypin diabetes? Edelleenkään et pysty 1 tyypin diabetesta itsellesi mitenkään hankkimaan, etkä taatusti sellaista tautitaakkaa halua.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Käytetyistä huumeruiskuista voi saada kaikenlaista kivaa, ukrainalaisilta ainakin tubin, kakkostyypin syömällä ylen.
- Anonyymi
käykö esim hepatiitti tai aids? Mene vessoihin joita huumeenkäyttäjäyt käyttää ja ota käytetty ruisku. kokeile saatko sillä jonkun taudin itsellesi ja sitten jos saat hivin niin et missään tapauksessa hae siihen lääkkeitä. jooko
- Anonyymi
miksi haluta aivohalvaus tai sydäninfarkti. hyppää junan eteen niin henki lähtee heti etkä joudu kärsimään pitempään,
- Anonyymi
Ota piikkiä piikin perään, eiköhän siitä jokin oirekuva siunaannu, jos vähänkin alttiutta löytyy.
- Anonyymi
Onko noin älytöntä ennen kuultu, että oikein haluaa itselleen jonkin pysyväissairauden.
Ensin olisi hyvä miettiä, millaista on minkäkin sairauden kanssa elää. Ei niitä kukaan itselleen vapaaehtoisesti halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481