"The best pace is a suicide pace, and today is a good day to die." -Prefantoine
Oletteko kokeilleet noudattaa ohjetta kisoissa? Miten kävi?
All-in kisailu
16
459
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kokeillut. Hyvin kävi, jaksoin raahautua maaliin enkä kuollut.
- Anonyymi
Mahtavaa!
- Anonyymi
Ei ole rentoa väsähtää puolivälissä. Douppaajien puhetta.
- Anonyymi
Minäkin olin nuorempana all-in rakastaja, mutta nykyään juoksen vain rennosti anakynnyksellä.
- Anonyymi
Aki Nummela juossut Paloheinässä controlloidun kympin. Ei enää all-in. Ukko kehittyy.
- Anonyymi
Päättäväisyydellä pötkii pitkälle. Romahdus tulee jos ei usko itseensä.
- Anonyymi
All-in on jotain sopivaa, kun vitosen aika on tavoitteena alle 13 minuutin ja tonnivitonen alle 3.30. Maailman huipulla on all-in. Jos on kaukana kilpailujen eliitti, kohtuullinen panostus on mielekkäämpää.
- Anonyymi
Minä vedin jo yläasteella Cooperissa all-in. Siinä oli amikset ihmeissään kun yksi painaa menemään henki hieverissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vedin jo yläasteella Cooperissa all-in. Siinä oli amikset ihmeissään kun yksi painaa menemään henki hieverissä.
Heh joo. Iän myötä minusta on tullut hieman varovaisempi, mutta jos paukkuja riittää, lopussa kiihdytän kyllä suicide paceen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh joo. Iän myötä minusta on tullut hieman varovaisempi, mutta jos paukkuja riittää, lopussa kiihdytän kyllä suicide paceen.
Suicide pace rentoa on. Kerran kahdessa viikossa voi vetää kovaa.
- Anonyymi
Never easy johtaa ensin nousuun ja lopulta tuhoon.
- Anonyymi
Suicide pace johtaa miula dnf:ään. Huono taktiikka.
- Anonyymi
En juokse enää koskaan täysillä. Suicide pacet on jo nähty.
- Anonyymi
En juokse all-in. Tympeää hankkia sydäri juoksemalla.
- Anonyymi
Baltsuhan on typerys taikka liikunnan harrastamiseen koukussa ku koko ajan harrastaa liikuntaa ja juoksu aikoinaan kuvitteli olevansa parempi mitä oli ja juoksi liian kovaa peruslenkkejä
- Anonyymi
Ukko oli hyvässä nousukunnossa, mutta alkoi ahnehtimaan eikä enää palautunut. Tuli mystisiä sairastelua ja loukkaantumisia. Ei pidä ahnehtia. Alle 100km viikot riittää never easyllä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249