Minulla vaihtoaika varattu marraskuun loppupuolella.
Onko talvirenkaat alla.
46
512
Vastaukset
- Anonyymi
On
- Anonyymi
Ollut jo viime talvesta asti. (nasta) Kesällä ajanut n. 140km, joten turhaa niitä olisi ollut vaihtaa. Katsastuskin Tammikuussa, joten sitäkään varten ei tarvi renkaita vaihdella.
- Anonyymi
Laitonta touhua.
Ensi tiistaina kesärenkaat rengashotelliin ja talvirenkaat autoon alle.
- Anonyymi
Rengas hotellikin on nostanut hyväisesti hintoja taas.
Anonyymi kirjoitti:
Rengas hotellikin on nostanut hyväisesti hintoja taas.
Juu pikkasen oli noussut hinnat.
- Anonyymi
Eipä ole autottomalla tuotakaan vaivannäköä. Toki olen renkaani itse vaihtanut kun auto oli ja viimeiset autolliset noin 12 vuotta ja päälle 300000 km ajelin kitkoilla, ei siis vaihtamista niissäkään.
- Anonyymi
On talvirenkaat olleet alla jo viikon päivät ,!joten taas saa ajella kivasti vaikka kelit ovatkin hieman outoja
- Anonyymi
Not.
Mun talvikumit on jossain tsadn ja perähikiän välillä. Kävi tyypillisesti, mä auton kans kesäkummeilla, talvnastat väärässä päässä suomea. Noh, nyt rengashotelli lähettänyt net tänne, paikalliselle korjaamolle, Tässä alkuviikossa vaihdetaan alle, jahka kummit tulee tänne.
Suosittelen rengashotelleja, hyvät kokemukset. Homma hoituu kuin ei tuhraannu aikaa kuin hetki, Nopeus kuin formuloissa. Lisäkn rengashotelleita. Maksaahan se palvelu kyllä. Mutta ei tarvi ite ite ährätä tunkkien kans, eikä tarvi mitään tilaa renkitten varasroimiseen
=DW=- Anonyymi
Nyt käytössä: Siivouspalvelut kerran kuukaudessa, autonpesu-palvelut kerran kuukaudessa, renkaat vaihdatan vuosihuollon yhteydessä.
- Anonyymi
Jonottamista se pukkaa olemaan rengashotelleissakin yli satasen kerta kevät plus syksy.
Käyttänyt pelkän vaihdon teettämässä 30 ekua sarja.
Itse en enää viitsi teluta vaihtamisessa.Meillä 80 egee per kerta ja renkaiden säilytys rengashotellissa. Aika varattuna vaihtoon etukäteen joten ei jonotusta.
- Anonyymi
Ei ole jonoja jos varaa ajan ajoissa.
- Anonyymi
Viime viikolla vaihdatin.
- Anonyymi
Kun mie viime syksynä ite aloin vaihtamaan piikkirenkait alle, en jaksan nostaa viimist renkasta alle. Pyysin naapurin tomeraa rouvaa nostamaan sen pulteilles.
Katotaan miten nytte käy?
. Hildan oma ukon källykkä. - Anonyymi
Pari tuntia sitten vaihdettu. Ilmainen kun itse teki.
- Anonyymi
Taisi olla paljon aikoja vapaana, provopetteri.
- Anonyymi
Jotkut olivat laittaneet jo kesällä. Semmonen rapse kävi kaupan parkkipaikalla.
Nykyään monet jättää vaihtamatta olleskaan. Nastoilla mennään ympäri vuoden! - Anonyymi
On ja ihan itte omin pikku kätösin vaihdoin
- Anonyymi
Jokin aika sitten tulin kotiin. Kurvasin etanan vauhtia päivemmällä mun pojan luo, joka asuu mun suunnalta katsoen hyvin kiemuraisen tien takana. Etanoin siis sinne kera kesärenkain. Olin lukkarina paikan päällä jo ennen kuin hän töistä kotiin saapui.
Hän, armas vanhin poikani, vetäs vehkeet esiin ja hurauksessa laittoi talvirenkaat autoon. Ilmat tarkisti ja se oli siinä sitte. Vein mennessäni rasiallisen makaroonilootaa hänelle palkaksi, jota sai naamaansa fläiskästä rupeaman jälkeen.
Kotiin ajaessa ei tarvinnut etanoida, vaan tunsin olevani normaali kuski.
Nyh on hyvät eväät edetä syvemmälle kohti talven sisustaa.
Heikunkeikku- Anonyymi
Nyt alla uudet K..........t, suomalainen nasta ja nastoitus. Kyllä on hiljainen, verrattuna vanhoihin Nokia-renkaisiin Ikä tuo melua, Nokia oli hyvä rengas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt alla uudet K..........t, suomalainen nasta ja nastoitus. Kyllä on hiljainen, verrattuna vanhoihin Nokia-renkaisiin Ikä tuo melua, Nokia oli hyvä rengas.
Johtuu kuulon heikkenemisestä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kontiot on edulliset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kontiot on edulliset
Kontiot valmistetaan kiinassa, olipa yllätys ;-))
- Anonyymi
Tiet on ihan paljaat ja nastarenkaita jo vaihdettu, kyllä tiet kuluvat taas oikein kunnolla, lunta ei missään näy. Ei hyvä.
- Anonyymi
Ajan kitkoilla kesät talvet, vaihdatan uusiin noin kahden vuoden välein.
- Anonyymi
Siili2 kirjoitti:
Elä huoli. Lunta on luvissa ihan lähiaikoina.
Muistan n. parikymmentä vuotta sitten kun lokakuussa tuli lähes puoli metriä lunta täällä länsirannikolla, mutta joulukuun alussa kaikki sulivat pois. Sinä vuonna myöhästyimme pahoin aurausmerkkien laitossa maanteille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki all season kumit ympärivuotisiksi tarkoitetut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kitkoilla pärjää kaupungissa, kun muistaa varovainen olla.
Anonyymi kirjoitti:
Muistan n. parikymmentä vuotta sitten kun lokakuussa tuli lähes puoli metriä lunta täällä länsirannikolla, mutta joulukuun alussa kaikki sulivat pois. Sinä vuonna myöhästyimme pahoin aurausmerkkien laitossa maanteille.
Sään ennustaminen viime aikoinakin näyttää menneen vaikeammaksi eli siis ennusteet eivär pudänpaikkaansa tai niitä ei voi antaa.
- Anonyymi
Siili2 kirjoitti:
Sään ennustaminen viime aikoinakin näyttää menneen vaikeammaksi eli siis ennusteet eivär pudänpaikkaansa tai niitä ei voi antaa.
Pitäis näiden toimittajienkin muistaa etteivät totea aina; 'sääennuste lupaa', kun se on vain ennuste, ei lupaus.
Anonyymi kirjoitti:
Pitäis näiden toimittajienkin muistaa etteivät totea aina; 'sääennuste lupaa', kun se on vain ennuste, ei lupaus.
Jos ennuste lupaa niin sehän on vaan ennuste😁.
- Anonyymi
Siili2 kirjoitti:
Jos ennuste lupaa niin sehän on vaan ennuste😁.
Ei ennuste ole lupaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kitkoilla pärjää kaupungissa, kun muistaa varovainen olla.
Kitkoillahan pärjää missä vaan jos ei ole liukasta.
- Anonyymi
Tuli ostettua uudet Nokian hakkapeliitta 10 nastarenkaat
- Anonyymi
Toimii.
- Anonyymi
Kumhot alla.
- Anonyymi
On alla, koska toissapäivänä vaihdoin.
- Anonyymi
Kesäolosuhteisiin suunnitellut renkaat menettävät pito-ominaisuutensa, kun mennään lähemmäksi nolla astetta. Ne kun ovat suunniteltu lämpimiin keleihin ja samoin se kumiseos, jota niissä käytetään.
- Anonyymi
2 kertaa viikossa kauppaan, yhtensuuntaan 7km vanhaa hiekkatietä.Vauhti 40km/h renkaat 8v vanhat HPL.
- Anonyymi
Nyt on, tänään pantu, aivan liian aikaisin.
- Anonyymi
Mitä vilttua sutolla teet muuta esiksupunkiin ratikkapyskin lähellä ja lopeta ilmastontohoaminen renkaillasi
- Anonyymi
Röyhkeä pskasakki vanhuksia leuhkii täällä turha-ajoillaan autolla
- Anonyymi
Yöllä kantsii nukkua, uni putsaa aivoja. Kommentistasi päätellen kuonaa on päässyt kertymään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076