Tekivät pikku hommasta hirveän laskun. Tuntuu huijaukselta.
Palokan putki palvelu
94
2640
Vastaukset
- Anonyymi
Minulta ne varastivat ilmalämpöpumpun putket kun ne piti vaan irrottaa.
- Anonyymi
joopajoo
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18065046E
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Hölömölä höh itselläni tuli keittiöön vesivahinko ja kyseinen firma hoiti homman moitteettomasti että silleen...
- Anonyymi
Minun mielestäni kyseinen yritys on jyvässeudun vastuullisin ja asiakasmyönteisin alan tekijä. Kun yrityksellä on paljon asiakkaita, niin joukkoon eksyy aina joku ammattivalittaja, jonka elämäntehtävänä on asiaton reklamointi kaikkia mahdollisia toimintoja kohtaan.
- Anonyymi
Huomion hakuinen reppana tämä ap
- Anonyymi
Remontit maksaa nykypäivänä. Kaikki on kallistunut, minun ulkohuussikin.
- Anonyymi
Laita ihmeessä jotakin sinne kallistuman alle. Osta vaikka jätemyynnistä koraani tai raamattu sinne alle. Suorassa kopissa on mukavampi onanoida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita ihmeessä jotakin sinne kallistuman alle. Osta vaikka jätemyynnistä koraani tai raamattu sinne alle. Suorassa kopissa on mukavampi onanoida.
Osui ja upposi pilkun viilaajan hermoon kjäh kjäh 🤣😅
- Anonyymi
Kiitos varoituksesta
- Anonyymi
Varokaa tätä firmaa
- Anonyymi
Huijari firma vakuutusyhtiön hommissa laskuttaa liikaa.
- Anonyymi
Kateellisten löpinöitä taas kerran voi voi
- Anonyymi
Huijari firma laskuttaa asiakasta kun on vakuutusyhtiö mukana. Varokaa tätä firmaa.
- Anonyymi
Minulla pienen homman takia kävivät kaksi kertaa. Matkalasku oli kalliimpi kuin työt. Sitten uhkailivat jos en heti maksa laskua.
- Anonyymi
Joopa joo keksi nyt parempi loru
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko voin todistaa kaiken. Lotta firman mies kehuminen. Firma yrittää puolustaa itseään ja varkausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä nyt pitää uskoa. Asiakkaita vai firman henkilöitä täällä.
- Anonyymi
Suomi on maa jossa yrittäjät (EK) ovat Jumalan asemassa. Älköön maan matonen (ihminen) käykö Jumalia arvostelemaan.
- Anonyymi
Jotkut erakot kuvittelevat että nykyisin jotakin tehtäisiin talkoilla, kuten sotien jälkeen. Eivät ne urakoitsijat ajele ilmaiseksi asiakkaan luokse tai tavaraa hakemaan. Jos oikein kivistää, niin voihan asiakas pyytää kirjallisen työsuunnitelman, jonka molemmat osapuolet allekirjoittavat. Silloin urakoitsija tekee vain sen ja jos muuta ilmenee, niin lisätyönä tuntiveloituksella.
- Anonyymi
Paska putken asentaja varasti minun ilmalämpöpumpun putket.
- Anonyymi
Minä olen kuullut vain huonoja uutisia tästä firmasta. Täällä vielä haukkuvat ihmisiä. Pitäisivät suunsa kiinni. Huijarit.
- Anonyymi
Paska-asiakkaan putket viedään kaatopaikalle. Kaikki parinkympin laskutkin saa periä aina ulosoton kautta. Sellaiset petkuttajat laitetaan asiakkaista tehdylle mustalle listalle!
- Anonyymi
Viisi muuta firmaa sanoi että putket voi käyttää uudestaan ja ne ovat minun omaisuutta. Ne varastettiin.
- Anonyymi
Hyvä juttu että tämmöisiä asioita tuodaan esille. Putki firma voipi lopettaa haukkumisen.
- Anonyymi
Ihan pelkkä kusetuslafka.
- Anonyymi
Ylilaskutus ja putkien varastaminen. Kuka voi luottaa tähän firmaan. Ei kukaan.
- Anonyymi
Laskuttavat tyhjästä.
- Anonyymi
Törkeää toimintaa.
- Anonyymi
Olen kuullut paljon huonoja kokemuksia tästä firmasta. Firman miehet kun kehuvat niin tämä juttu pysyy pinnalla.
- Anonyymi
Tämä on kamalaa. Pidetään tämä viestiketju pinnalla. Hyvä kun firman porukka haukkuu asiakkaita. Kaikki saa tietää totuuden
- Anonyymi
ip-osoitteesi perusteella sinulla ei ole edes varaa käyttää minkään yrityksen palveluja. Samaa kertoo myös Kelan raportti.
- Anonyymi
Aivan, aloittajalla näyttää olevan nytkin kaksi laskua ulosotossa. Kohta lähtee se putketon lämpöpumppukin.
- Anonyymi
Onko tosiaan tuon niminen firma? Eivät osanneet kirjoittaa nimeään oikein? Yhdyssanavirhe.
- Anonyymi
Pitää varoa tätä firmaa
- Anonyymi
Asiakastietosi on jo jaettu alan yritysten mustaan kirjaan. Enää voit vain nolata itsesi.
- Anonyymi
Meidän taloyhtiöön ei tällä firmalla ole tulemista.
- Anonyymi
Se homepesä on jo mustalla listalla. Ei sinne kukaan tule. Työturvallisuusriski ja outoja asukkaita.
- Anonyymi
Surkeaa Joulua aloittajalle ja itsensä toistajalle! Toivottavasti kinkkusi maistuu viemärille.
- Anonyymi
Minua kiinnostaa koska minua kohdeltiin väärin.
- Anonyymi
Kannattaa varoa tätä firmaa.
- Anonyymi
Kuulostaa pahalta.
- Anonyymi
Pahaa Joulua turhasta valittavalle käppänälle.
- Anonyymi
Mustia tonttuja aloittajan Jouluun!
- Anonyymi
Pitää varoa huijareita. Onko tämä yksi niistä.
- Anonyymi
Tämä firma saa imeä omaa putkea. En luota.
- Anonyymi
Paskaa Uutta Vuotta edellisille jankuttajille toivottaa JKL:n putkiurakoitsijat.
- Anonyymi
Kamala firma
- Anonyymi
Kamala Harris on varapresidentti unelmiemme maassa.
- Anonyymi
Tuntuu huijaukselta.
- Anonyymi
Totta, mutta pakko on siinä hommassa olla kiintiömusta, kun pressa on valkoinen.
- Anonyymi
En suosittele kenellekään tätä firmaa
- Anonyymi
Meille ei tule tämä firma.
- Anonyymi
Huijareitako ne on
- Anonyymi
Kun tilaatte jonkun firman tekemään jotain remppaa ja ajattelette että tempoa voi maksaa ehkä 400e niin mielessänne voitte summan kertoa kahdella niin on lähempänä totuutta niin ei tule suurta yllätystä.
- Anonyymi
Aina näitä sotaveteraanivalittajia löytyy. Kun eivät osaa mitään itse tehdä, eivätkä elä enää tässä maailmassa, niin ruikuttaminen on ainoa ilo. Hyvä että korona vei edes osan.
- Anonyymi
Minäkin oon tehny aika itse sähkötyötkin. Monta taloo oon remontoinu ja yks ainoastaan on palanut kivijalka myöten
- Anonyymi
Huono homma
- Anonyymi
Onko tuo kahden sanan kommentti mielestäsi riittävä, jotta saa surkean ketjun pysymään näkyvillä?
- Anonyymi
Kiitos vinkistä.
- Anonyymi
Huonoja kokemuksia.
- Anonyymi
WC-istuimen vaihto kaikkineen 45€ ja asentaja toi vielä kahvipaketin!
- Anonyymi
Meillä vaihdettiin lämpimän käyttöveden varaaja tunnissa ja asentaja halusi tarjota vielä lounaan harjakaisiksi. Haki vielä omalla ajallaan romut pois.
- Anonyymi
Minun Toyotaani vaihtoivat pakoputken ilmaiseksi. Eivät kuulemma ihan pikkuhommista viitsi laskuttaa. Vanha putki jäi tallin seinälle muistoksi.
- Anonyymi
Meidän perheelle maksoivat hotellimajoituksen patteriventtiilien vaihdon ajaksi. Hommasivat vielä siivousfirman putsaamaan jälkensä. Loistofirma!
- Anonyymi
Hyvä tietää. Ei tule meidän taloyhtiöön.
- Anonyymi
Yritys ei tee JVA:n asunnoissa juovuksissa aiheutettuja korjauksia. Joten ei varmaankaan tule.
- Anonyymi
Meille vaihtoivat uudet sähkötoimiset hanat 10kpl reilussa tunnissa ja auttoivat vielä uusien lauteiden asennuksessa saunaan. Sitten kylvettiin porukalla. Ykkösfirma!
- Anonyymi
Kyllä ei tule meille.
- Anonyymi
Ei tulekaan. Ottavat aina selvää maksuhäiriöistä ja kieltäytyvät siksi tulemasta.
- Anonyymi
Kehno firma.
- Anonyymi
Maksaisit entiset velkasi, köyhä.
- Anonyymi
Täyttä paskaa ja pelkkää kusetusta. Joutuvat vielä vastuuseen tekosistaan.
- Anonyymi
Kamalaa asiakkaalle.
- Anonyymi
Ihmin n jää toiseksi.
- Anonyymi
Ikävä firma. Ei tule meille töihin.
- Anonyymi
Huijareitako ne ovat.
- Anonyymi
Älkää ikinä menekö tähän firmaan.
- Anonyymi
Huijareita kuulemma.
- Anonyymi
Hyvä että varoititte
- Anonyymi
Jatkatko vielä yksinpeheluasi, papukaija? ip- osoitteen mukaan! Tavataan pian.
- Anonyymi
Meidän taloyhtiö ei käytä tätä firmaa.
- Anonyymi
Ei tosiaan voi, kun on taas edellinen lasku maksamatta. Valitettavasti yhtiössämme asuu liikaa alkoholisteja ja vastikkeet jää maksamatta.
- Anonyymi
kehno firma kannattaa varoa
- Anonyymi
Sun äitis musta aukko.
- Anonyymi
Varokaa tätä firmaa tekee huimia laskuja. Eivät hyväksy reklamaatiota. Uhkasivat ulosotolla. Ei kannata ottaa yhteyttä tähän firmaan.
- Anonyymi
MAX. KUSETUS USKOKAA jo pellet.
- Anonyymi
Meidän talo yhtiöön heillä on porttikielto.
- Anonyymi
Kappas vaan, vanha sarjavalittajakäppänä on vielä elossa.Käppänä ei kyennyt maksamaan laskuaan ja vouti kävi hieman kopistelemassa. Voi olla että joku käy vielä kopistelemassa lisääkin. Pari mootoripyörälähettiä laskutusfirmasta!!
- Anonyymi
Varokaa tätä firmaa. Minua laskutti törkeästi.
- Anonyymi
Palokan putkipalvelusta saa erittäin huonoa palvelua ! Puheluihin ei vastata, eikä myöskään soittopyyntöihin, onkohan liikaa asiakkaita ? Laskutus kyllä pelittää kiitettävästi !
- Anonyymi
Max. kusetusta.
- Anonyymi
Varokaa tätä firmaa.
- Anonyymi
Persereikäfirma.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3067708Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856019Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1713560Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322037Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221886- 361669
- 441494
- 221441
- 551422