Välineet työssä

Anonyymi-ap

Onko muilla isoilla firmoilla työskentelevillä ongelmana että kunnon välineitä ei meinaa millään saada. Korkeintaan sitten kun laadun tarkastus kierrolla ihmetellään kun huonoa jälkeä on. Vaikka kuinka pitkän romaanin kirjoitat ja perustelut, tyhjää saa pyytämättä.

12

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taitaa olla esimiehen viitsivyydestä kiinni, ei niinkään firmasta. Itse solilla ja todella saadaan kaikki mitä pyydetään. Jos ei ole niin vastaavaa tuotetta kyllä pomo tuo. On myös tekijöitä, jotka eivät osaa käyttää välineitä, vaikka kuin hyvät ois käsissä .

• Anonyymi

No olen kyllä kuullut Sollista vähän muuta. Tavarat aina loppu ja tilaus viivästyy. Tavaraa myös tilataan liian vähän. Ihmetyttää, ettei noinkin isolla firmalla ole varaa tilata riittävästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No olen kyllä kuullut Sollista vähän muuta. Tavarat aina loppu ja tilaus viivästyy. Tavaraa myös tilataan liian vähän. Ihmetyttää, ettei noinkin isolla firmalla ole varaa tilata riittävästi.

On sekin totta, mutta edelleen alleviivaan et esimiehestä kiinni,saako tavaraa. Toiset piiloutuvat sen taakse ettei saa muka tilata oikein mitään. Paskapuhetta sellaiselta esimieheltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sekin totta, mutta edelleen alleviivaan et esimiehestä kiinni,saako tavaraa. Toiset piiloutuvat sen taakse ettei saa muka tilata oikein mitään. Paskapuhetta sellaiselta esimieheltä.

Väärästä paikasta säästetään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sollilla esimies kun saa säästettyä firman rahoja, niin tippuu henkilökohtasta bonusta.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

😋 ­­­N­­y­­­m­f­­o­m­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18065788x

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Näin juuri. Olin aikoinaan sollilla, ja nyt ISSllä..tiedän tuon mistä puhut

• Anonyymi

On sama homma.. Työnjälkeäni kyllä kehutaan mutta kun tietäisivät minkä vaivan näen sen eteen että on siistiä.. Uutta imuria esim. pyysin 1.5v sitten, no eipä ole näkynyt. Kun välineet on niin huonot että kaikki pitäisi uusia ni koitappa siinä pyytää uusimaan koko siivouskomeron sisältö

• Anonyymi

Tekisi työn johto ite hommat romuilla.

• Anonyymi

Onko kyseessä iss

• Anonyymi

Sol on siitä hyvä firma että viledan tasku moppeja käytetään, eikä tarra moppeja, jotka eivät kovassa käytössä kestä yhtään. Lähinnä siistiä toimistoa voi pyyhkiä.

• Anonyymi

Coorilla ei todellakaan satsata laatuun ja uusia välineitä saa polvillaan rukoilla ja siltikään niitä ei saa. Työvaatteet myös huonot..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe