Määrätty maksaja on vastuussa veron maksamisesta

Anonyymi-ap

Olen palkannut jo kauan sitten lakimiehen. Jo myöhästyneet makset perintöverossa siksi kun lakimiehellä niin paljon tehtäviä ettei ehdi, tekee virheit, tai muuta. Pesässä on rahaa josta siirretty pankin kautta maksettavaksi perintöveroja. Kuulemma useiden lakimiehen pankkiin tekemien soittojenkaan jälkeen ei pankki maksanut. Lopulta ilmenki lakimiehen tehneen virheen, valtakirja oli puutteellinen. Nyt sitten viikko sitten uusi "täydellinen" valtakirja allekirjoitin viikko sitten. Kävin verot sivuilla katsomassa ei maksettu, tekstarin lähetin toiselle perinnön saajalle onko saanut allekirjitettavaksi. Ei ole saanut. Asia taas menee sekaisi, kuka tehnyt virheen. Minä ainakin olen täysin syytön, silti joudun kärsimään yhden helvetin valtakirjan virheellisistä sisäĺlöistä ja ettei asiat etene. Käteistä tilillä kun ei ole, pesän varat on jossain johon vain voi koskea perinnönjaon maksuun. Ne voi jakaa muuhun vasta kun koko omaisuus myyty, yksi hiivatin asunto vielä myymättä, enkä tuonkaan jälkeen ole varmuutta miten vaikeasti jako tapahtuu mikäli virhetä jotku tekee?
On täysin kummallista että Suomessa on mahdollistettu erittäin vaikea menetelmä maksaa perästä perinnön kuluja.

Mikäli (olisi) joukossa sattuu olemaan yksi rikas henkilö perinnönsaajana ja muut köyhiä, voi rikas estää varojen nostamisen pesästä kun vaikka jossain maaseudulla joillain suvulla on talo myymättä. Rikas voi olla sadisti naureskella kun muut menee ulosottoon ja vain hän rikkaana maksanut ajoissa perintöveron. Ehdottomasti kaikki pitäisi jakaa ajoissa ennen vanhempien kuolemaa, muuten rahat menee oikeusjärjestelmän yksipuolisella päätöksellä erunvalvojan palkkioihin kun katsovat ettei perilliset ole luotettavia hoitaan vanhempien asioita. Ongelmana tietysti vanhemmilla on huoli siitä hoitaisiko perilliset heidät mutta vie ne edunvalvojatki muhkeita määriä rahaa.
Ihmiset eivät oikein tajua ehkä monikaa kysyä mikä on edunvalvoja kuukausi palkkiot, toisaalta silläkään ei ole väliä oikeusjärjestelma voi yksipuolisellä päätöksellä myydä kiinteää omaisuutta.
Suomessa on kuulemma käynyt niinki, että kun edunvalvoja on käyttänyt kaiken rahan sen jälkeen kipanneet vanhuksen omaisten hoidettavaksi???

1

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

💋 ­N­­y­­­m­f­o­m­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18066165m

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2982
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1622
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe