Yle kirjoittaa , että "UNRWA:n mukaan ennen nykyistä Israelin ja äärijärjestö Hamasin välistä konfliktia Egyptin puolelta saapui joka päivä Gazaan 500 kuorma-autoa lastinaan muun muassa elintarvikkeita ja polttoainetta".
Miten tätä voi suvaita? Kyllä palesiinalaistenkin täytyy ottaa elämästään vastuuta, kouluttaa lapsensa kunnolla eikä vain lukemaan Koraania. Heidän on tehtävä työtä yhteisönsä menestyksen edestä kuten muidenkin kansojen!
Gazan palestiinalaiset
Anonyymi-ap
2
162
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisi käväistä katsomassa todellisuutta Israelissa ja Gazassa, niin ehkäpä mieli vähän avartuisi.
Ei se tosin palestiinalaisia auttaisi; jo vuosikymmenien ajan Israel on harjoittanut apartheid-politiikkaa palestiinalaisia kohtaan, eikä muu maailma ole puuttunut asiaan.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18067400P
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368