Olen muuan joka on jo kertaalleen sairastanut pitkäkestoisen ja lieväoireisen ja käynyt kahdesti rokotettavana muutama vuosi sitten mutta nyt on alkanut hiukka epäilyttämään että voisiko tämä tila jossa nyt jo kolmatta viikkoa kärvistelen olla uusi variantti pitkäkestoisesta ja lieväoireisesta. Kun huhut kiertää että semmoinen variantti olisi ollut liikkeellä joka tarttuu myös niihin jotka ovat jo kertaalleen koronan sairastaneet.
Apteekkien myymät tee-se-itse korona testit, onko niihin luottaminen? Tunnistaako ne viimeisimmätkin variantit?
Miten Oulussa pääsee koronatestiin, hyvinvointialueen sivuille ei pääse kun selaimet nalkuttaa että mahdollisesti vaarallinen sivusto, eikä kaupungin sivuillakaan taida testissä käynti mahdollisuutta olla enää tarjolla.
Apteekkien myymät tee-se-itse korona testit,
Anonyymi-ap
1
124
Vastaukset
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18067961P
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823