Kokoomuksen ja sen perseennnuolijoiden siis (hallituken) tyhmyys ?

Anonyymi-ap

En tiijä, mikäköhän siinä oikein on se olennainen kysymys muu kun ahneus, kun yrittäjillä on niin kova himo kerätä vaan ja ainoastaan rahaa ja työntekijä jätetään tavallaan nuolemaan näppejään pienellä palkalla????

9

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ahneus.

• Anonyymi

Tottakai jokainen joka yrityksen perustaa haluaa että yritys kannattaa ja kasvaa. Näin myös työntekijöiden määrä kasvaa yrityksen kasvaessa. Kyllä Suonessa ay-liike pitää huolen siitä että työntekijät pärjää ja pysyvät leivässä.
      Nytkin hallitus nostaa palkkoja kun verotus kevenee. Minä oon timpuri ja pärjään todella hyvin. Vasta laitoin parivuotta vanhan Mesen ja 160 neliön Ok talo järven rannassa. Repikää työtävieroksuvet vihervassarit siitä huumoria

• Anonyymi

Mistä lähtien hallitus on nostanut palkkoja, minä olen ollut sellaisessa luulossa, että työnantaja ne palkat nostaa jos on nostaakseen???????????
        Sulla vähän jälkeen jääneet ansiot.
        Täällä Tampereella timpuri tienaa 40€/h ja vuosiansiot ovat n,85000€/vuosi.
        Olisivat korkeammatkin mutta lomautuksia tulee vuodessa muutamia viikkoja.
        Mulla asunto Tammelan torin kupeessa, 3h ja keittiö hinta 400000€ .
        Uusi asunto, asunut puoli vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä lähtien hallitus on nostanut palkkoja, minä olen ollut sellaisessa luulossa, että työnantaja ne palkat nostaa jos on nostaakseen???????????
        Sulla vähän jälkeen jääneet ansiot.
        Täällä Tampereella timpuri tienaa 40€/h ja vuosiansiot ovat n,85000€/vuosi.
        Olisivat korkeammatkin mutta lomautuksia tulee vuodessa muutamia viikkoja.
        Mulla asunto Tammelan torin kupeessa, 3h ja keittiö hinta 400000€ .
        Uusi asunto, asunut puoli vuotta.

Kato, kun sinäkin nyt ensivuoden alusta maksat vähemmän veroja niin sinun palkasta jää enemmän rahaa puhtaana käteen, eli sinun käteen jäävä palkka nousee. Siis sinulla on hieman enemmän rahaa käytettävissä kulutukseen/ostosten tekemiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kato, kun sinäkin nyt ensivuoden alusta maksat vähemmän veroja niin sinun palkasta jää enemmän rahaa puhtaana käteen, eli sinun käteen jäävä palkka nousee. Siis sinulla on hieman enemmän rahaa käytettävissä kulutukseen/ostosten tekemiseen.

Niin, nimellisesti mutta muiden verojen ja hintojen nousu leikkaa tämän ilon ja miinukselle jää tulos.
        Kokonaisuus ratkaisee.
        Lueskeleppa mitä kaikkea nostetaan vuoden vaihteessa.

• Anonyymi

Tottakai yrittäjä pyrkii maximoimaqn voiton ja turha kenenkään kitistä; jokaisella on mahdollisuus alkaa yrittäjäksi. Nykyisin toiminimen perustaminen on tehty helpoksi, ilmoitus vaan kaupparekisteriin ja alat hommiin ja jätät yrittäjien kadehtimisen. Ei se yrittäjän qrki mitään helppoa ole mutta kun työaika on 24/7 niin hyvin leivässä pysyy.

• Anonyymi

Eihän heitä muuten yrittäjiksi mainittaisikkaan.

• Anonyymi

Onko Puolangan persut kokoomuksen perseennuolijoita?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3052
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2921
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1772
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1681
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1640
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1293
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    Aihe