Oonko läski mä oon 142 cm ja 33,6 kg kun seison sivuttain niin on pömppä ja edestä näyttää viel pahemmalta kun istun niin 3 isoo läskimakkaraa ja oon 11v. Kertokaa!
Oonko läski
13
286
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi olet tehnyt niin monta avausta ?
Vai onko nuo trolleja ?
Älä tarkkaile itseäsi peilistä, keskity johonkin muuhun, tai hae apua ammattilaisilta.
Juttele jollekin.- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18068685O
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Miksi et juttele koulusi rehtorin kanssa? Hän on ystäväsi.
- Anonyymi
Etkö jo huomaa! tuo alaikäisenä kirjoittava on yli 80v eläkeläinen. Sen kaikki elämä on provoilla nettisivuilla.
- Anonyymi
olet kauhea valas. Laihduta ja tee uusia aloituksia tänne.
- Anonyymi
Olen 8-vuotias ja lukenut tätä palstaa kaksi vuotta ja saan jatkuvasti ihmetellä minkälaista roinaa lapset saavat osakseen tällä palstalla. Ajatelkaa vähän miten puhutte. Tässä tapauksessakin aloittaja on vasta 11-vuotias. Kuinka te kehtaatte?
- Anonyymi
hienoa että olet löytänyt 6 vuotiaana palstat ja osaat kirjoittaa noin aikuismaisesti. sä et ole mikään 8 vuotias. kukaan ei usko sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hienoa että olet löytänyt 6 vuotiaana palstat ja osaat kirjoittaa noin aikuismaisesti. sä et ole mikään 8 vuotias. kukaan ei usko sua.
Ei se olekaan, kun kirjoittaa olevansa 8-vuotias, ja silti kirjoittaa " aloittaja on vasta 11-vuotias ".
Jos se olisi itse nuorempi kuin 11 , ei kirjoittaisi toisesta sanalla " vasta 11 v".
Eli kiinni jäi... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se olekaan, kun kirjoittaa olevansa 8-vuotias, ja silti kirjoittaa " aloittaja on vasta 11-vuotias ".
Jos se olisi itse nuorempi kuin 11 , ei kirjoittaisi toisesta sanalla " vasta 11 v".
Eli kiinni jäi...Minä olen vasta 8-vuotias ja aloittaja on vasta 11-vuotias, mutta sinä olet jo yli 40-vuotias tai jopa yli 80-vuotias LÄSKI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen vasta 8-vuotias ja aloittaja on vasta 11-vuotias, mutta sinä olet jo yli 40-vuotias tai jopa yli 80-vuotias LÄSKI.
jos on 80 niin suotakoon se hänelle. kuitenkin elinvuosia jäljellä korkeintaan 20 niin sallittaan herkut 80 vuotiaalle. Kyllä ne terveellisen elämäntavan omaavatkin kuolevat joskus kuten aira samulin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen vasta 8-vuotias ja aloittaja on vasta 11-vuotias, mutta sinä olet jo yli 40-vuotias tai jopa yli 80-vuotias LÄSKI.
Joo, olen yli 40-vuotias, mutta paljon alle 80-vuotias.
Ylipainoakin löytyy, vaikka ei nyt vielä ihan läskiksi voisi sanoa.
Mutta ole nyt itse minkä ikäinen tahansa, niin läski et kuitenkaan ole tuolla painollasi.
- Anonyymi
Olen tällä kertaa 7 vuotta vanha.
- Anonyymi
Se on hyvä, että ihminen voi olla ihan sen ikäinen, miltä milloinkin tuntuu.
Älä kuitenkaan tee hirveän isoja, monien vuosien harppauksia, voi mennä uskottavuus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022