Oulussa sentään merisatamat. Kuopiossa ei oo.
Oulu isompikin kuin Kuopio, pikkunen perähikikaupunki..
Oulu on parempi kuin Kuopio
16
574
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin kerran linja-aatoreissulla Oulussa missä on se Huaparannan Ikea, vuan yhtää en tykänny, kyllä Kuopijo on sentään mualiman napa.
Ja olen minä kerran käynyt yhessä toesessakkii kaapunnissa, Tuurissa, siitäkään en pitäny. - Anonyymi
Okei,mutta silti pysyn Kuopiossa,koska mulla on täällä hyvät olot ja kiva asunto ja iisi työ.
- Anonyymi
Mutta Kuopiossa on Kallaves!ei myö muuta vettä tarvita. Ja meillä on muikkuja Kallaveessä josta tehhään hyvijä muikkukukkoja,pittääpä käyväkkii hakemassa Partaselta tänä päevänä vastapaistettu muikkukukko!
- Anonyymi
En tykkää merisatamista. Tykkään Kuopion satamasta.
- Anonyymi
Oulussa ee oo kalakukkooooo.
- Anonyymi
Oulussa on Nallikari se on tosi mahtavan hieno paikka, semmosta ei oo Kuopiossa.
- Anonyymi
Joku tutkimus oli aikoinaan liikenteen sujumisesta Oulu vs Kuopio
autolla ja kevyen liikenteen osalta. Kuopiota vietiin kuin Kalpaa 6-0.
Saman olen huomannut siellä liikkuessani. - Anonyymi
Mitä sitten. Me kaikki emme tarvitse oulua.
- Anonyymi
Miten tällä Kuopion palstalla onkin aina näin tylsiä tai typeriä keskustelunaiheita??
- Anonyymi
Oulussa aina haisee aina paska, tuulipa mesta hyvänsä. Sellutehtaat ovat valloittaneet koko kylän. Kerran minulle soitti eräs henkilö Oulusta, olisinko mahdollisesti halukas tulemaan heille töihin. Kaksi viikkoa oli tuo sopimus ollut. Enhän minä tuollaiseen suostunut. Heidän vaan oli pakko tarjota töitä. Pappilanlammen rannalla join lisää kaljaa.
- Anonyymi
Oulun rautatieasema ränsistyneen näköinen, Kuopion ihan jees siisti. Oulussa kaikki palvelut ihan sikin sokin, Kuopiossa keskustasta ja Matkuksesta löytyy kaikki tarvittava. Oulu masentava paikka, Kuopio ihan menevä.
- Anonyymi
Kuopio on ykkönen💓
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12841- 33823