Iran on aloittanut Javelin -pst ohjusten sarjatuotannon.
Iranille on lahjoitettu näitä ohjuksia kymmenen kappaletta niiden tutkimiseen ja koekäyttöön.
Äkkiä näyttävät oppineen.
Muutama vuosi sitten Iran sai siepattua USAn uusinta tiedustelutekniikkaa saamalla USAn uusimman tiedusteludronen laskeutumaan Iraniin. Siitä saatujen teknisten ratkaisujen avulla Iran on voinut kehittää omia vastaavia laitteita vastaamaan nykypäivän vaatimuksia.
Suomi voisi ostaa Iranilta aseita. Ei tarvitsisi maksaa satoja miljoonia ylimääräistä USAlle niistä hankitaan muutama kappale ja annetaan Iranille, joka parin vuoden päästä pilikkahinnalla myy meille samaa tavaraa. Win-win -diili. Kaikki olisivat tyytyväisiä.
Iranin aseteollisuus
Anonyymi-ap
2
205
Vastaukset
- Anonyymi
Tuhannen taalan oivallus, niin voisikin tapahtua.
Onhan se hyvä että osaaminen jakaantuu tasaisemmin maailmalla myös sotateollisuudessa, kun kerran olemme vielä kehityksessä sillä asteella, että politiikkaa tehdään tappamalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358