miehelläni on tapana roikootella nakuna kotona myös ulkona . minua se häiritsee etenki kun tulee joku käymään . nakuileeko miehet muuallakin kun meillä ja häiritseekö se perheitä onko hyväksyykö vaimot sen
mieheni nakuilee kotona
7
804
Vastaukset
- Anonyymi
Vaimoni mies vieraat nakuilee.
Jo ensi tapaamisesta oli selvää etten olisi ainoa mies hänelle. Ymmärrän ja hyväksyn sen. Libidoni ei ollut eikä ole suuri. Alussa olin se kiva kakkonen hänen poikaystävänsä ollessa matkoilla. Jossain vaiheessa muutin hänen kanssaan asumaan ja nyt hänellä on muita suhteita. Miehet vierailevat meillä. Monesti saunovat ja viihtyvät alastomina lähtöön asti. Monesti seuraavaan päivään asti. - Anonyymi
kyllä se on normaalia ja aika yleistä että kotona ollaan alasti ja kesällä ulkonakin pihalla puuhaillaan nakuna ainakin maaseudulla heinätöissä esim.
- Anonyymi
Toivottavasti et ole helsingin pormestarin vaimo Rva Vartiainen.Silloinhan miehesi vilauttelisi virka-asunnon liepeillä aleksilla!
- Anonyymi
huomioi vilauttelu on aivan eri asia kun olemalla alasti , kai ymmärrät eron
Oli tehty tutkimuskin mitä kotiasua kukin noudattaa. Täysin alasti kertoi olevansa parikymmentä prosenttia. Se on paljon enemmän kuin luultiin. 🌹👀
- Anonyymi
olen mies ja onhan se kivaa olla kotona täysin alasti , toistaaseksi ei kukaan ääneen ole moittinut , kun sille on tottunut niin vaatteet ahdistaa ja on siinä jotain seksuaalistakin en tiedä kivaa ainakin
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j472245- 261843
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271465Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151289- 1101289
- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846