EUn onni ja pelastus on se, että liittoon kuuluu myös terveitä kansallisvaltioita. Niistä parhaat esimerkit ovat Unkari ja Slovakia.
He osaavat ajatella ja toimia maansa etujen parhaaksi toisin kuin esim. Suomi ja sen päättäjät. Päättäjämme ovat ennätyslyhyessä ajassa onnistuneet tuhoamaan tulevaisuutemme ja turvallisuutemme. Se on melkoinen suoritus mihin koskaan aiemmin ei historiassamme ole pystytty.
EUn onneksi
Anonyymi-ap
4
171
Vastaukset
- Anonyymi
No voihan noinkin ajatella. Pidetään kaverina mielisairasta valtionjohtajaa. Ainakaan Unkarissa ei ole kysymys kansallisvaltion terveydestä vaan johdon kusipäisyydestä.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18071696T
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Vastapainona vapaasti kusetettava Suomi!
- Anonyymi
Suomi on rasistinen maa, valtion johtoa myöten; YK:n kokouksessa tulitauon vaatimuksesta Gazaan Suomi äänesti tyhjää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358